Site icon מקומונט גבעת שמואל

קידום אתרים ממומן בגוגל: איך להשיג קישורים בתשלום למודעה שלכם

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא מונח נוסף למודעות גוגל או מודעות AdWords. זוהי אפשרות שמוצעת על ידי גוגל לאתרים ועסקים שרוצים לשלם על מנת להופיע בתוצאות החיפוש עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות. קישורים ממומנים בגוגל הם שיטות מצוינות להשיג חשיפה למותג ולמשוך מבקרים איכותיים לאתר שלכם.

אז איך עובד קידום אתרים מומן? במאמר זה תוכלו ללמוד את היסודות של הצגת האתר שלכם באמצעות קישורים ממומנים של גוגל.

ראשית, בואו נקבע איפה מופיעים הקישורים הממומנים

בדף התוצאות בגוגל, תוכלו לראות שניים או שלושה קטעי קישורים ממומנים, מעל הקישורים “הטבעיים” או האורגניים, ומימין לתוצאות האורגניות. קישורים אלה רצויים מאוד בשל מיקומם הבולט בעמוד וכן תמונות המוצרים, דירוגים, מידע על מחירים והיבטים אחרים שמאפשרים למשתמשים ללחוץ עליהם.

תוצאות ממומנות אלה שונות מהתוצאות האורגניות בגוגל, בכך שהן בתשלום. אבל אל תניחו את ההנחה השגויה שהתוצאות האורגניות הן בחינם, רק מכיוון שעל תוצאות ממומנות צריכים לשלם. תוצאות אורגניות וגם ממומנות דורשות מאמץ ועלות מתמשכת לתחזוקה.

מכירה פומבית של קישורים ממומנים של גוגל

כדי שהמודעה שלכם תופיע בקישורים הממומנים של גוגל, חברות שמתמחות בתהליכי קידום אתרים מומן בגוגל נכנסות למכירה פומבית על מנת להציג את המודעה שלכם, ולוודא שהיא נחשבת רלוונטית לשאילתת החיפוש של המשתמש.

“מכירה פומבית” זו מבוצעת מיליוני פעמים ביום, ומיקום המודעה שלכם תלוי בציון האיכות שלכם עבור מילת המפתח עליה אתם מתמודדים, וכן בהצעת המחיר שלכם. אם המודעה שלכם כשירה להצגה במכירה הפומבית, ותופיע בתוצאות החיפוש, תחויבו בתשלום קטן בכל פעם שהמשתמש לוחץ על המודעה שלכם.

תהליך זה נקרא שיווק בתשלום לקליק או פרסום לפי תשלום לפי לחיצה (PPC), מכיוון שאתם משלמים לגוגל עבור כל קליק על המודעה שלכם.

צילום: Pixabay

איך מנצחים במכירה הפומבית כך שהמודעה שלכם תופיע במיקום רצוי לשאילתות הנפוצות?

התוצאות הרצויות לכם קשורות לציון האיכות שלכם. ככל שציון האיכות שלכם גבוה יותר, כך מיקום המודעה שלכם טוב יותר. הגורמים הבאים, בין היתר, משפיעים על ציון האיכות שלכם:

כמה עולים קישורים ממומנים והאם זה משתלם?

עכשיו אתם בטח חושבים על קידום אתרים ממומן כעל תהליך נהדר, אבל תוהים כמה בדיוק כסף תצטרכו לשלם עבור כל קליק על מודעות ממונות. אין תשובה אחת נכונה לשאלה זו, מכיוון שעלויות המודעות של גוגל משתנות באופן משמעותי בהתאם לתעשייה ולסוג העסק שלכם, וגורמים רבים אחרים.

קחו בחשבון שמיליוני עסקים ברחבי העולם משתמשים בפרסום בגוגל כי זה משתלם: הם מרוויחים יותר כסף מאותם קליקים על קישורים ממומנים, אז אל תחששו מכיוון שקישורים ממומנים הם איכותיים, ובמקרים רבים הם יכולים לספק תוצאות מעולות וטובות יותר בהשוואה לרדיפה אחר דירוגים בתוצאות שלא שולמו.

קבלו את הסיוע המקצועי עם שירותי קידום אתרים ממומן בגוגל

אם אתם מוכנים להתחיל עם פרסם מודעות ממומנות בגוגל, אך אינכם בטוחים איפה להתחיל, חברת קידום אתרים שמעסיקה מומחי קידום אתרים ממומן בגוגל יכולה לעזור. הצוות המקצועי יעזור לכם להבין מהו קידום ממומן, וילמדו אתכם את היסודות של גוגל אדוורדס.

הם יבנו עבורכם קמפיינים פרסומיים ויבצעו את כל תהליכי האופטימיזציה הנכונים שיביאו לכם תוצאות מעולות בעלויות הנמוכות ביותר האפשריות.