Site icon מקומונט גבעת שמואל

קידום בפייסבוק – זה הרגע שלכם!

אומרים שקידום נכון, הוא עניין של טיימינג. זה לא לגמרי מופרך, אבל גם לא חוק חובה. כשאנחנו מדברים על קידום בפייסבוק אנחנו מדברים על פלטפורמה שטיימינג היא חלק חזק מאד ממנה, אבל מערכת הפרסום שבה מאפשרת לנו לבצע שיווק בפייסבוק שהוא גם שיווק ממומן, וגם אורגני. השיווק הממומן מאפשר לנו לשחק עם הטיימינג ולהתאים את הקמפיינים שלנו למגוון של תאריכים, אירועים וסיטואציות. כך שבין אם אתם בעלי עסק לביגוד אופנתי, או אביזרי אופנה, ובין אם אתם עסק המעניק שירות רפואי כלשהו, הפלטפורמה של הפרסום בפייסבוק מתאימה כמעט לכל עסק. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקבל את הליווי המקצועי הנכון.

קידום בפייסבוק – מאיפה מתחילים?

לפני שאנחנו מתחילים לבצע קידום בפייסבוק עלינו לבדוק כיצד אפשר לשלב את המוצר או השירות שאתם מעניקים ברשת החברתית. השילוב מתחיל בהתאמה נכונה של תוכן וגרפיקה בין אם תמונה ובין אם סרטוני וידאו. לאחר מכן, יש לבדוק פילוח קהל מדויק.

אם לדוגמא המוצר שלכם הוא מוצר שיש לבצע לו שיווק בפייסבוק לקהל בגילאי עשרים פלוס, לדוגמא מוצר אופנה כלשהו, או אביזר אופנה כלשהו, תבצעו פילוח קהל לגילאים המתאימים עם יצירת טווח רחב יותר. עוד דבר שפלטפורמת פייסבוק מאפשרת הוא לצלול ממש לתחומי עניין ברזולוציות מאד נמוכות, כולל סטטוס הגולשים. כך שתוכלו לא רק לקבל תנועה לדף שלכם ולאתר, אלא גם להגדיל את הרווחים ולהרחיב את מערך הלקוחות.

איך מתבצע קידום בפייסבוק באופן טכני?

זה לא סוד שאפשר לנסות ולעשות לבד שיווק בפייסבוק כי בכל זאת, מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שיש בה לא מעט הסברים, וגם תמיכה. אבל לרוב, מדובר גם בהתעסקות רבה שלא בטוח שלבעלי עסקים יש את הזמן והיכולת לבצע אותה. כך שכשאנחנו שוכרים חברה שתעשה עבורנו קידום בפייסבוק אנחנו למעשה שוכרים את הידיים המקצועיות שבהן אנחנו מפקידים את הפרסום הדיגיטלי על מנת שאנחנו, נוכל להמשיך לטפל בעסק, וברווחים החדשים והלקוחות החדשים הנכנסים אליו בעקבות הפרסום.

כלי פרסום רב עוצמה. צילום: פיקסלס

הפלטפורמה היא למעשה לא מסובכת. ישנה מערכת פרסום המציעה מספר סוגים של קמפיינים, ניתן לקדם את הפוסטים בעמוד העסקי שלכם באמצעות הפוסט עצמו, או באמצעות קמפיין מודעות שיופיע על הפיד, ובצידי הפיד. כל שעליכם לעשות הוא לפלח את קהל היעד, להתאים את התמונה והתוכן השיווקיים, לקבוע תקציב, ולצאת לדרך.

מהם היתרונות בפרסום בפייסבוק?

למהלך של שיווק בפייסבוק יש הרבה יתרונות ביניהם:

קידום בפייסבוק יכול להעניק לכם אינספור יתרונות ולמצב אתכם גבוה במפה השיווקית כעסק. יחד עם חברת facemarketing תוכלו להיות רגועים ובטוחים שנושא השיווק בידיים טובות ובטוחות, ואתם תוכלו להמשיך ולנהל את העסק ולטפל ברווחים, ובלקוחות החדשים ברוגע. בדיוק לשם כך, מומחים לשיווק דיגיטלי נמצאים כאן בשבילכם.