Site icon מקומונט גבעת שמואל

קידום עסק באינסטגרם יאפשר לכם להביא עוד לקוחות ולהגדיל את העסק שלכם באמצעים מתקדמים

קידום עסק באינסטגרם פעם היה מין עולם תוכן ששמור לצעירים בלבד, הכניסה של הרשתות החברתיות לחיים שלנו יצרה אימפקט כזה שהפך את עולם השיווק כולו בבת אחת כמעט. פתאום היה אפשר ליצור קשר עם כל לקוח באופן אישי, פתאום השפה הפכה כזו שמייצרת קשר בלתי אמצעי ומאפשרת ללקוחות לרכוש לא רק את המוצר עצמו בסופו של דבר, כי אם את הסיפור השלם שעומד מאחורי המוצר הזה. 

קידום עסק באינסגרם זו עבודה שמורכבת מאלמנטים מעט מתישים ולא נוחים לעיתים ששמים אתכם בעמדה בה אתם צריכים לקבל קבלות על כישורים שלוקח קצת זמן לפתח. מהצד השני, קידום עסק באינסטגרם הוא תהליך בו אתם יכולים לחלוק את היצירתיות שלכם, את המחשבות שלכם ויותר מהכל, פשוט לאפשר לעצמכם להיות אתם במלוא מובן המילה. 

קידום עסק באינסטגרם הוא תהליך שמאפשר לכם לעשות את הדבר שכולם אוהבים יותר מכל, לספר את הסיפור שלכם, לספר את עצמכם וליצור בכך אינטרקציה עם הצד השני. 

קרדיט FREEPIK

קידום עסק באינסטגרם באמצעים מתקדמים 

אחרי ההקדמה הקצרה נגיד כי לא מעטים שואלים אותנו שוב ושוב איך מקדמים עסק באינסטגרם. התשובה לכך מתחלקת לכמה אלמנטים שחלקם כוללים בין היתר שימוש באמצעים טכנולוגיים כדי להפוך את עמוד האינסטגרם של העסק שלכם ויראלי ואינטרקטיבי עבור קבוצה גדולה של משתמשים. כדי להבין איך להיעזר בכלים הדיגיטליים הללו בחכמה, צריך להבין בכמה משפטים איך עובד האלגוריתם של האינסטגרם. 

האלגוריתם של אינסטגרם למעשה אומר את הדבר הבא: כדי לבצע קידום עסק באינסטגרם האלגוריתם צריך להבןי כי מדובר על עסק רלוונטי עבור הלקוח. איך הוא ידע האם העסק רלוונטי? הוא ישאיר את הפוסט שהעלה בית העסק ‘באוויר’ כלומר, למראית עין של משתמשים רבים לאורך כמה דקות ספורות. במהלך הדקות הללו יבחן האלגוריתם האם הפוסט קיבל לייקים, תגובות או שיתופים. במידה וכן, הוא יהפוך את הפוסט ויראלי ויתן לעוד ועוד אנשים ליצור קשר עם פריט המידע הזה וכך נוצרת אינטרקציה של עוד ועוד גולשים עם המודעה הזו. 

אם כך, אנחנו, בחברת דיגיטל בוסט מבצעים בין היתר קידום באינסטגרם בעזרת מנוי לייקים אוטומטי לאינסטגרם. אנחנו נעזרים בו כדי לייצר מאין מניפולציה על האלגוריתם ולשכנע אותו כי גולשים רבים מעוניינים בתוכן. באופן הזה ייצרו עוד ועוד גולשים אינטרקציה עם המודעה וכך אתם תזכו לתהליך של קידום עסק באינסטגרם ולעוד ועוד לקוחות שימצאו את האמור במודעה שלכם רלוונטי עבורם. 

העלאת צפיות לסירטונים באינסטגרם

בין היתר, התשובה לשאלה איך מקדמים עסק באינסטגרם נוגעת כמובן בערוץ שמייצר עוד ועוד תוכן הוא לא ערוץ התמונות כי אם הסירטונים שהופכים את האפליקציה לשימושית עבור קבוצה גדלה והולכת של גולשים. סרטונים באינסטגרם הם סירטונים שהופכים רלוונטיים עבור קבוצה גדלה והולכת של משתמשים בגלל שורה של אפשרויות שנמצאות רק באינסטגרם ולא בשום מקום אחר. באינסטגרם ניתן להשתמש בערוץ הזה וליצור תוכן מעניין, מקפיץ, כזה שהלקוח יכול לצרוך בקלות בתור בסופר או באמצע פקק. 

העלאת צפיות לסירטונים באינסטגרם הפכה להיות אחד מהדרכים הפשוטות ביותר לבצע קידום עסק באינסטגרם, שכן כך אנחנו יכולים לחשוף קהל גדל והולך לאופי שלכם. מחקרים רבים כבר הוכיחו את הקשר שבין התחושה האינטימית של הצופה, הגולש, העוקב או הלקוח ובין הרגע בו זה שולף את כרטיס האשראי. 

אנחנו בחברת דיגיטל בוסט שמים על כך דגש ונעזרים לא רק בכלים טכניים אלא גם בחשיבה יצירתית ומחוץ לקופסא כדי ליצור צופים רבים יותר לערוץ התקשורת הזה. 

אל תשכחו את השפה בה האינסטגרם מדבר

איך מקדמים עסק באינסטגרם? קודם כל מבינים מה כוללת הפלטפורמה הזו. האינסטגרם הוא פלטפורמה בה משתמשים בויזואל כדי ליצור אינטרקציה עם הקהל. כלומר, יכול להיות שאתם אנשים מאוד מעניינים בשיחה אחד על אחד. אבל כך עוד אתם לא מצליחים ליצור שפה ויזואלית שתתכתב עם המותג שלכם לא תצליחו לבצע קידום עסק באינסטגרם. לכן, חשוב מאוד לייצר שפה שמאפשרת לתת ללקוחות שלכם את הערך המוסף תוך שאתם מקפידים על יצירה של פיד יפה, אסתטי, נעים עבור כל מי שמעוניין לראות מה אתם עושים. איך מקדמים עסק באינסטגרם? לא שוכחים שאתם צריכים לשחק את המשחק בכללים של הרשת הזו.

רכישה של אמצעים דיגיטליים לא תזיק לעסק שלכם

רבים נרתעים מהמחשבה על מנוי לייקים אוטומטי לאינסטגרם מתוך איזו מחשבה כי השקעה של כסף תוריד את החשיפה האורגנית של העסק. התשובה שלנו, של חברת דיגיטל בוסט היא שלא תרד לכם החשיפה כל עוד נקפיד על עבודה נכונה. האלגוריתם של אינסטגרם רגיש לביצוע מניפולציות באופן כזה שלא מאפשר לקהל היעד הנכון להגיע למידע. 

אבל אנחנו, שעוסקים בעולם של קידום עסק באינסטגרם כבר לא מעט שנים יודעים את הדרך המדויקת שתאפשר לעסק שלכם לצמוח בצורה הטובה ביותר בסופו של דבר. 

אנחנו מחכים לעבוד אתכם 

אנחנו, כאן בחברת דיגיטל בוסט מזמינים אתכם לבצע קידום עסק באינסטגרם בצורה חכמה, יצירתית, כזו שתאפשר לכם ליצור אינטרקציה עם הקהל שלכם ולהגדיל את מספר העוקבים והגולשים שלכם באופן לינארי. אנחנו נשמח ליצור אתכם קשר ולהבין איך אנחנו יכולים לקחת את הכלים שרכשנו ולהפוך אותם זמינים עבורכם בשביל שתוכלו לרוץ איתם קדימה ולהגדיל את העסק שלכם. אנחנו מחכים לכם כאן. 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il