Site icon מקומונט גבעת שמואל

קייטרינג בגבעת שמואל – התכוננו לחוויית אירוח איכותית

תושבי גבעת שמואל והסביבה, אם עומד על הפרק אירוע שתרצו לשדרג אותו בטעמים מיוחדים, איכות מוצרים וכמובן כשרות, יש לנו פתרון ייחודי עבורכם || אוכלים ונהנים

החיים מורכבים, למרבה השמחה, מרצף של אירועים. חגיגה להולדת הבן או הבת, בר או בת מצווה, נישואים, שבת חתן, ימי נישואים, ימי הולדת או פשוט אירוח חגיגי לכבוד החג, או סתם כי יש סיבה למסיבה.

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע, והוא גם זה שמשאיר את הרושם הרב ביותר. אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם בארוחה איכותית, מושקעת וטעימה, שתעמוד בציפיות של כולם, שתתאים לקונספט האירוע, למשל ארוחה חלבית עם מגוון קינוחים לאירוע קיצי וקליל, או ארוחה בשרית מושקעת ומהנה לארוחה חורפית או לקהל שמרני יותר.

לא חשוב מה הקונספט ומה תהיה הבחירה שלכם, חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך, שתמצאו את חברת הקייטרינג שתבין את הצרכים שלכם, תהיה מיומנת ומקצועית ותדע לספק ארוחה משובחת, לכל סוג אירוע, קטן או גדול, ובהגשה שבנוסף להיותה טעימה וטרייה, תהיה גם אסתטית ומושכת את העין.

קינוחים ומגשי אירוח. צילום: יחצ

קייטרינג תמרים מעמיד לרשותכם את המוניטין, הנסיון, ורשימה מאד ארוכה של לקוחות מרוצים. איתנו האירוע הופך לקל יותר, נינוח מאד וברא ששקט.

תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב מאד של מאכלים מוקפדים, עשויים מחומרי גלם איכותיים וטריים, כשרים, ובטעמים שיישמרו בזכרון האורחים למשך זמן רב.

אפשרויות גיוון רבות

טעמו של האורח הישראלי רק הולך ומתחדד עם השנים. אחרי חשיפה לסוגים שונים של מאכלים, עם השפעה ממדינות אחרות, בשילוב עם השפע שקיים בארצנו, הציפייה היא לקייטרינג שיהיה לא פחות ממושלם. ואת זה אנו יודעים לספק.

האופציות הן רבות, כולל מגשי אירוח טבעוניים וחלביים שפותרים את הצורך בכלי הגשה, מאד נוח לאכול איתם מבלי להתלכך ושומרים על הנקיון. מדובר במגשים המורכבים ממאכלים שניתן לאחוז ביד, מבלי ללכלכך ולהתלכלך, יפים מאד למראה וטעימים ביותר. האפשרויות הן רבות, החל מכריכונים, פשטידות, קישים, לזניות ועוד, כשלצידם מגשי ירקות העונה בשלל צבעים, וכמובן, מגשי פירות צבעוניים ויפים ושלל קינוחים, חלביים או פרווה, בהתאם לסוג הארוחה שבחרתם.

הקינוחים עצמם מוגשים בצורת הגשה יפהפייה, למשל, בכוסיות אישיות המאפשרות אכילה נוחה ונקייה, או בסגנונות הגשה אחרים, לפי טעמכם ותקציבכם.

תושבי גבעת שמואל, האירוע הבא שלכם יכול לקבל קפיצת מדרגה עם קייטרינג תמרים, מובילים במצוינות ובאיכות.

צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להכיר אתכם ולהכיר לכם את אפשרויות ההסעדה המגוונות והטעימות שלנו.