Site icon מקומונט גבעת שמואל

קייטרינג – המדריך המלא

הדרך ללב האורחים באירועים שלנו עוברת בקיבה שלהם. לא משנה כמה תשקיעו בעיצוב ובמוזיקה, הדבר שהאורחים שלכם יזכרו הכי הרבה מהאירוע שלכם הוא הקייטרינג ששילבתם בו. אין צורך להרחיב על כמה ישראלים אוהבים אוכל, ובהתאם לכך עד כמה בחירת שירותי קייטרינג לאירועים הפכה למשימה חשובה מאין כמותה כשמארגנים אירוע. בואו ללמוד איך עושים את זה!

איך בוחרים קייטרינג

קיימים מאות סוגים של שירותי קייטרינג בארץ; רמות שונות, טעמים שונים ומחירים שונים. השלב הראשון הוא לבחור מהו הסגנון שהכי יתאים לאירוע שלכם. לאחר שתצבעו סקר שוק, בחרו מספר חברות שעשו עליכם את הרושם הטוב ביותר וקבעו פגישה. לאחר שתקבלו מושג על החברה מקרוב, יהיה לכם קל יותר להחליט בהתאם לפרמטרים כגון:

וכעת, לטעימות!

השלב הכיפי ביותר בבחירת קייטרינג הוא שלב הטעימות. כעת תוכלו לבחון בעצמכם את מגוון המנות והטעמים שהקייטרינג מציע – תוכלו לסמן את אלה שאהבתם ואלה שלא ובסוף התהליך לבדוק מהו הקייטרינג שהגיש לכם מספר גדול יותר של מנות שאהבתם, בהתאם לצרכים שדיברתם עליהם במהלך הפגישה הראשונית. הטעימות הם השלב האחרון בבחירת שירותי הקייטרינג לאירוע שלכם, שהרי עוד לפני שהדרך להצלחת האירוע עוברת בקיבה של האורחים שלכם, היא צריכה לעבור את המבחן שלכם.