Site icon מקומונט גבעת שמואל

קיץ חם בגבעה: אלו האירועים שמתכוננים ליולי-אוגוסט בגבעת שמואל

אחרי שהקורונה ביטלה את כל האפשרויות למופעי תרבות ופנאי בערים, הגיע קיץ 2021 בגבעת שמואל שהולך להיות חם ומהנה במיוחד • ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “חשוב לזכור שהקורונה עדיין כאן. ועל אף ההקלות, יש להמשיך להישמע ולהקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות”.

אירועי קיץ 2021 בגבעת שמואל פורסמו לאחרונה על ידי העירייה ומתנ”ס גבעת שמואל וכפי שזה נראה, מדובר במגוון עשיר של אירועים לבני הנוער, לצעירים, למשפחות ולכלל תושבי העיר – זאת לאחר שנה וחצי בהם האירועים צומצמו משמעותית בשל מגבלות הקורונה. נכון, הקורונה עוד כאן, אבל התחלואה הקלה והרצון להתאוורר מעט, הביאו את עיריית גבעת שמואל והמתנ”ס העירוני, לתכנן עבור התושבים עשרות אירועי תרבות – בעיקר באוויר הפתוח.

לדברי ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, “בשנה שעברה נאלצנו להימנע מאירועים המוניים בגבעת שמואל, זאת בשל מגבלות הקורונה. השנה, עם ירידת רמת התחלואה בעיר והיותו עיר ירוקה, החלטנו למלא את הקיץ הזה במגוון רחב ועשיר של אירועים ומופעים לכל הגילאים, על מנת לאפשר לתושבים לצאת לשיר וליהנות באוויר הפתוח”.

עוד הוסיף ברודני, “יחד עם זאת, חשוב לזכור שהקורונה עדיין כאן. ועל אף ההקלות, יש להמשיך להישמע ולהקפיד על ההנחיות של משרד הבריאות. הנחיות אלו נועדו כדי לשמור עלינו ואו אנו מעוניינים ליהנות מפעילויות הקיץ הקרוב ולחגוג את החגים הקרובים בחיק המשפחה, עלינו לשמור על ההנחיות ולעטות מסכות במקומות סגורים”.

פארקולנוע

במשך שלושה שבועות יוקרנו מדי יום חמישי סרטים מדובבים לכל המשפחה בפארק האירועים שברחוב הזיתים פינת הנשיא – הכניסה חופשית לכל האירועים.

פעילויות קיץ לנוער

לבני הנוער בגבעת שמואל מתוכננים עשרות אירועים ובהם שלל סדנאות כגון: סדנת גרפיטי על כובעים (12.8), סדנת תכשיטנות (5.8), סדנת איפור (8.7) ושלל סדנאות בישול.

בנוסף, מתוכנן בשבוע הקרוב טיול לילי לנוער לנחל חווארים (25.7), ובשבוע הבא ייצאו בני הנוער של גבעת שמואל להתנדבות ואריזת חבילות מזון בשיתוף ארגון לקט ישראל.

עוד מתוכנן לבני הנוער פעילות לייזר טאג לילי בשטחים הפתוחים של גבעת שמואל (18.8) ופעילויות ספורט שונות.

קצב, לגו ונינג’ה

חודש אוגוסט יתמלא באירועים לכל הגילאים וכמעט מדי יום מופע או פעילות אחרת צפויים להתקיים במקומות שונים בגבעת שמואל.

מגה בלוקס

בין האירועים ניתן למצוא את פעילות מגה בלוקס לגילאי 3-6, שני מתחמי מגה בלוקס עם מאות חלקים, דגמי ענק של דמויות לגו, מתחם ג`ימבורי קטן ומתחם יצירה לקיץ.

יום רביעי 11/8 בין השעות 16:00-20:00 באולם הספורט העירוני ליד האולפנה. הכניסה חופשית

מתחם נינג`ה

מתחם אימוני נינג’ה מאתגר באורך 37 מטר יוקם באולם הספורט של בית ספר מורשת מנחם ויאפשר לאמיצים והספורטיביים מבין תושבי גבעת שמואל הצעירים להתאמן ולהראות את יכולותיהם בנינג’ה.

ימים שלישי ורביעי 17/8-18/8 בין השעות 16:00-20:00. יום חמישי 19/8 בין השעות 10:00-14:00. באולם הספורט של בית הספר מורשת נריה.

שבוע סיום הקיץ

הפנינג ענק לכל המשפחה, בשבוע האחרון של אוגוסט (22-26.8) מדי יום החל מהשעה 17:30.
מתקנים מתנפחים, פינות יצירה וג`ימבורי ענק כשבכל יום יתווסף מופע מרכזי פתוח לקהל הרחב. הכניסה חופשית.

יום ראשון, 22.8 – כיף לי עם יעלי ומופע טררם

יום שני, 23.8 – אינדי ילד שרים גידי גוב ומופע קופיקו

יום שלישי, 24.8 – בשעה 21:00 – עילי בוטנר וילדי החוץ

ה-מופע של סיום הקיץ. גם השנה תארח גבעת שמואל את עילי בוטנר וילדי החוץ למופע סיום קיץ סוחף. מופע LIVE עם עילי בוטנר, אדר גולד, אוהד שרגאי ותום גפן.

עילי בוטנר וילדי החוץ. חוזרים גם הקיץ לגבעת שמואל. צילום: באדיבות דוברות גבעת שמואל

יום רביעי, 25.8 – הכוכבים של סבא ומופע של סמי הכבאי

יום חמישי, 26.8 – מפרץ ההרפתקאות ומופע של טל מוסרי ובוב ספוג