Site icon מקומונט גבעת שמואל

קיץ תוסס בגבעת שמואל בסימן זהירות בדרכים

השנה יתקיימו אירועי הקיץ בגבעת שמואל בסימן זהירות בדרכים.
אירועי הקיץ 2008 שיתקיימו בין 11.8.08-24.8.08, נפתחים בהפנינג אופנים פעילות הכוללת כוללת ניידת אופניים המשלבת: שיעור עיוני ושיעור מעשי באופניים במגרש מסומן ומתומרר. לימוד חוקי התנועה הרלוונטיים: חשיבות הקסדה ושיפור המיומנות ברכיבה על אופניים. תחנות של: תקינות אופניים, חידון, רכיבה מעשית ואופניים עיוני. כמו כן בתחום ההסברתי שולבו סלוגנים מטעם משרד התחבורה מטה בטיחות בשילוט לאירועי הקיץ.

באירועי הקיץ יתקיימו בין השאר: יום קהילה משטרה – הפנינג אופנים, הקרקס אפריקאי. מתקנים מתנפחים, מתחם ג'מבורי, מתקני מים, ועוד… סרטים נבחרים שיוקרנו מידי ערב על הדשא, והופעות: עמירן דביר וחברים: מופע מוסקלי סוחף עם הזמר עמירן דביר ולהקתו המארח את שימי תבורי, ירמי קפלן, וישי לפידות, גבעת שמואל מצדיעה למתגייסיה עם שי גבסו במופע "במקומי" והאומן אייל אלבז, דנה פרידר במופע חדש לילדים ולכל המשפחה, ערבי שירה בציבור עם טיש הגדול – משה להב ועם צמד הזמרים זיוה ואילן במופע המוסיקאלי "תוצרת הארץ" – שירים ישראלים שכאלה. את חגיגת הקיץ יסכם מופע עיר ערוץ הילדים וכוכבי האי. 

ראש העירייה זמיר בן ארי ציין כי: "גם השנה אנו מגישים לכם התושבים ולאורחים תוכנית עשירה ומרשימה של פעילויות ומבחר אירועים בכל התחומים, לכל הגילאים".

כחלק מהתוכנית השנתית של מטה זהירות בדרכים של העירייה הוחלט השנה להעביר מסרים בנושא כללי התנהגות בכוח הקשור לזהירות בדרכים.

השנה הוצבו מספר יעדים מרכזיים: צמצום תאונות הדרכים, פעילויות הסברה, איתור מוקדי סיכון והצבת יעדים לטיפול. מטה הבטיחות במועצה, בראשותו של אסף כהנא, מרכז את הפעילות ההסברתית בגבעת שמואל, נמצא בקשר ישיר עם מוסדות החינוך, מפקח על כל הפעילויות הכוללות: הצגות, הרצאות וכדומה, מגייס מתנדבים למשמרות זה"ב, בודק את  תקינותם של תמרורים, מעברי חצייה בעיר ועוד.