Site icon מקומונט גבעת שמואל

קירות רטובים לאחר הסופה? כך תבחרו חברה לאיתור נזילות

בדיקה קבועה של קירות הבית ובפרט בעונה הגשומה, יכולה לסייע לכם לגלות שקיימת אצלכם בבית נזילה, שנובעת, בדרך כלל, מתקלה מסויימת בצנרת. מציאת המקור לנזילה שיש בבית, היא עניין חשוב ודחוף עד מאוד, כיוון שדחיית העניין או נסיונות לטפל באופן חובבני בנזקים שמייצרת נזילה, ללא היידע המקצועי המתאים, עלולים רק להחמיר אותה ולייצר תקלות נוספות שעלות תיקונן תגיע לאלפי שקלים. חברה לאיתור נזילות יכולה לתת את המענה המדויק והאפקטיבי ביותר ולייצר פתרונות מהירים, שיאפשרו לכם לחזור לשגרה בהקדם האפשרי ובמחירים משתלמים.

מה עלול לגרום לקירות לצבור לחות?

 

סופות גשמים והצטברות של מים על הגגות, יכולים להוביל לכך שהקירות הפנימיים בבית “יתנפחו” בשל עודף של לחות וחוסר יכולת של המרזבים לנקז את המים החוצה. זוהי תופעה מוכרת שחוזרת על עצמה בבתים רבים, בעיקר כאשר אין פינוי תדיר של עלי שלכת בפתחי המרזבים העליונים.

מלבד נזילות ורטיבות בקיר שהיא “עונתית”, יש לא מעט סיבות אחרות לכך שהקירות בבית יהיו לחים וביניהן בלאי של הצנרת, חלודה ונזקים שונים בתשתית, המונעים מהמים לעבור בצורה תקינה בתוך הצינורות – ובמקום זה הם מחלחלים אל הקיר עצמו.

מהם הנזקים המיידיים וארוכי הטווח של נזילה?

 

ישנן בעיות מוכרות רבות שנובעות מנזילה בבית, כאשר אפשר לחלק אותן לבעיות מיידות ובעיות ארוכות טווח:

  1. בעיות מיידיות: קילוף של הצבע בקיר, ריכוך השכבה העליונה של הקיר ויצירת מעין “בורות”, תחושה של רטיבות גם בחדרים שאינם חדרי האמבטיה.
  2. בעיות ארוכות טווח: היווצרות של עובש, המסוכן מאוד לבריאות. בעיות של חשבונות חשמל מנופחים למרות שימוש מזערי במים. היווצרות של ריחות לא נעימים הנובעים מן הקירות.

    יחצ

הרעיון של הזמנת שירות של חברה לאיתור נזילות, היא למנוע את ההידרדרות של המצב הקיים, להבין מהם הגורמים שעלולים לייצר בעיה כזו בהמשך – ובכך לעזור למנוע את הישנותו והחמרתו של הנזק. היכולת של חברה אמינה ומקצועית לעשות שימוש באמצעי גילוי אלקטרומגנטיים או אמצעי צילום ייחודיים וכיוצא בזה, מאפשרת לאנשי המקצוע שמגיעים ללקוח מטעמה, להגיע באמת לשורש הבעיה – ולפל בה בצורה המיטבית.

השירות של חברה לאיתור נזילות

לא תמיד ניתן לראות בעין את המקור לנזילה ולמעשה – ברוב המקרים ניתן יהיה לגלות שהיא קיימת, רק לאחר זמן רב וכאשר המצב של הקירות הרטובים כבר הופך לבעייתי עד מאוד. חברה לאיתור נזילות יכולה להפעיל מכשור מתקדם, עדין וחדשני, שיאפשר את מציאת הגורם האמיתי לנזילה ובכך ניתן יהיה להתחיל לטפל בה בצורה האופטימלית.

בחירת אנשי מקצוע מיומנים תסייע לכם להיפטר מהנזילה בבית

 

העדיפו תמיד חברה שמעסיקה עובדים מיומנים, הבקיאים במגוון השיטות לאיתור הנזילות ויכולים להציע את המענה הנכון. בכל בעיה בתחום האינסטלציה ובמיוחד אם אתם מרגישים רטיבות על הקירות, חשוב לפנות למקצוענים בתחומם.