Site icon מקומונט גבעת שמואל

קליפ בת מצווה  – “יום בחיי”

היום המרגש כבר עומד להגיע, ואתם רוצים להנציח את הרגע עם הזיכרונות היפים והמרגשים בחיים. קליפ לבת מצווה מהווה דרך נפלאה בה גם כלת השמחה, גם משפחתה, גם חבריה וגם האורחים מכלל קצוות הקשת יכולים ליהנות, להתרגש ולקחת חלק באהבה. והחלק המפתיע ביותר… אתם מקבלים קליפ בת מצווה, חוויה מהנה ומרגשת של צילום הקלים, וזה בהחלט יכול להיות הוצאה שווה לכל כיס!

איך נראה “יום בחיי” בקליפ וידאו אחד!

היופי בקליפ בת מצווה הוא שאפשר לקבל הצצה קצרה ומדליקה אל החיים שלנו. זה יכול להיות מצחיק, עלילתי, סוג של פרודיה על המשפחה או כלת השמחה, וזה גם יכול להיות קצת רציני –  מה היא אוהבת, מה מיוחד בה, מה הופך אותה לאחת במינה. כל זאת, דרך סרטון קצר המספר על יום מהחיים שלה, איך הוא נראה, או איך הייתה רוצה שיראה, או איך זה נראה מהצד של שאר בני המשפחה והחברים.

כאשר מגיע היום הגדול, והזמן להציג את הקליפ בפני כולם – זו התרגשות בפני עצמה.

זו למעשה הזדמנות פז ממש, לתת לכל האורחים חוויה משותפת המתמקדת כולה בבת השמחה והחיים שלה. כשעושים קליפ בסגנון “יום בחיי”, למעשה מעבירים מסר לאורחים שהם לא רק צופים מהצד, הם גם שותפים עתה למי שהיא, וזאת בדרך כיפית ומפתיעה בסגנון שהיא אוהבת.

אם עושים קליפ בת מצווה, אז בדרך מיוחדת…

“גם אני רוצה בת מצווש!”.
צילום מסך מתוך יוטיוב, באדיבות פלאשבק

צילום הקליפ הוא כבר חוויה בפני עצמו, ואפשר לשתף בתהליך את כל מי שאוהבים ורוצים:

מזמינים את כולם לצילומים, לסיפור הייחודי של “יום בחיי”, נהנים יחד, חולקים רגעים מיוחדים, כך שעצם הצילום עצמו הוא כבר חלק מהכיף (והמסיבה אפילו לא התחילה!).

פלאשבק הפקות מתמחה בדיוק בזה – לא רק קליפ בת מצווה מדליק ויפה, כזה שכיף לראות שוב ושוב, אלא גם החוויה עצמה של הצילום, הפקה, עריכה, ועד התוצר המוגמר. בשביל שהקליפ יספר את הסיפור של נערת בת המצווה, חשוב לעבוד עם צוות שיודע להפוך את התהליך לחוויה, לדעת להקשיב ולעזור לכם למצוא את הסיפור הנכון ביותר להציג, ולהצליח לעשות זאת באופן המקצועי ביותר והמהנה ביותר – לכם ולצופים. והכוונה במילה צופים היא לא רק לאירוע עצמו, אלא גם שנים רבות קדימה, כשתסתכלו אחורה אל היום הזה ויתחשק לכם לראות את הקליפ – שגם אז תזכרו את החוויה, ותיהנו מהקליפ עצמו, כאילו זה היה אתמול.