Site icon מקומונט גבעת שמואל

נתניהו בכנס בגבעת שמואל: “הליכוד הוא הבית של הציונות הדתית”

“הליכוד הוא הבית של הציונות הדתית” כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס הציונות הדתית , שנערך לכבודו השבוע בגבעת שמואל, בהשתתפות ראש העיר יוסי ברודני ותושבים רבים המזוהים עם הציונות הדתית, אליהם מכוון ראש הממשלה חלק מרכזי במאמציו האלקטורלים בסבב הבחירות הקרוב. 

בכנס הציונות הדתית של הליכוד שהתקיים אמש בגבעת שמואל לכבודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, השתתפו ראש העיר המארחת גבעת שמואל יוסי ברודני ורעייתו, חברי כנסת ושרים מהליכוד, ראשי רשויות מקומיות, אנשיי הציונות הדתית, תושבים ובני נוער רבים – בוגרי תנועת בני עקיבא בעיר.

בפתח נאומו של ראש העיר יוסי ברודני, הוא הזמין את הגברת שרה נתניהו לקבלת הוקרה על פועלה למען ילדי ואזרחי ישראל, למען החיילים והמשפחות השכולות ועל היותה אשת חיל התומכת ומלווה את בעלה כאשת ראש ממשלה ובזכות עצמה.
בהמשך הערב, וברוח חודש אלול הקרב ובא, העניק ראש העיר ברודני שופר לראש הממשלה על היותו “השופר האמיתי והטוב ביותר שיש היום לעם ישראל בארץ ובתפוצות”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בגבעת שמואל. צילום: שרון רביבו הליכוד

בנאום שנשא ראש הממשלה נתניהו, הוא סיפר על הפרשת החלה שעושה שרה, על ארוחות השבת עם משפחתו ועל לימוד פרשת השבוע עם בנו אבנר, כל זאת כדי להדגיש את החיבור ואהבה המיוחדת של משפחתו למורשת, למסורת ולתורת ישראל.

כשעבר לדבר על הפוליטיקה, הזהיר ראש הממשלה נתניהו, מאיבוד המנדטים, “החשש הגדול הוא שהימין יאבד קולות למפלגות שלא עוברות אחוז חסימה. זה קורה רק אצלנו ולא בשמאל”.

נתניהו הוסיף, “הליכוד חייבת להיות המפלגה הכי גדולה, אחרת הרכבת הממשלה תוטל על ״בלגנץ״ והם יקימו ממשלת שמאל. זה לא משנה אם מפלגה בימין תקבל מנדט או שניים יותר או פחות, אבל אם חלילה הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה בגלל מנדט אחד או יותר – לא נקים ממשלה. מי שהכריח אותנו ללכת לבחירות (ליברמן) ימליץ על בלגנץ ועשה איתם הסכם עודפים והוא רוצה ממשלת בלגנץ. מי שרוצה שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה ומי שרוצה אותי כראש ממשלה – חייב להצביע רק לליכוד. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל!”

שרה נתניהו מקבלת מזכרת והערכה גדולה מראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני. צילום: שרון רביבו, הליכוד