Site icon מקומונט גבעת שמואל

קניה חכמה: המדריך המקיף לרכישת סמארטפון משומש

(צילום: עמיעד טאוב)

בשנים האחרונות טכנולוגיית הטלפון החכם או בשפה הלועזית סמארטפון, התרחבו והתפתחו ומידי שנה יוצאים טלפונים חכמים בהרבה יותר מהקודמים עם מצלמה ורזולוציה איכותית וחדה יותר, עם מסך דק יותר, עם הגנה עמידה, עיצובים שונים ומיוחדים, יותר אפליקציות, יותר אפשרויות ועולם שלם. בשל הדרישה הרבה לטלפונים חכמים והרצון של אנשים לקנות את הטלפונים המתקדמים והמשוכללים יותר, אנשים מעדיפים לקנות סמארטפונים משומשים המספקים את אותם שירותים אך במקום להיות יד ראשונה מהחברה עצמה, הם מועברים מאנשים ונחשבים יד שנייה ועולים הרבה פחות.

איפה מוצאים אותם

שוק הטלפונים החכמים גדל, השתכלל והתפתח רבות בשנים האחרונות וזה בשל העובדה שקיימות אפשרויות רבות בתוכו, מובנים בו משחקים, רשתות חברתיות, רשת האינטרנט, מצלמה איכותית, שיחות בחינם לחו”ל ועוד רבים. אחוזים רבים של האוכלוסייה בארץ מחזיקים בידם סמארטפון הנחשבים משמעותיים ויקרים להם. קניית הסמארטפון בחנויות החברה נותנות אכן את היד הראשונה בעת הרכישה אך עולים לא מעט כסף ולעומת הסמארטפונים המשומשים, שיכולים להיות איכותיים גם כן, אינם פגומים כלל ולעלות הרבה פחות. את הטלפונים החכמים המשומשים אפשר למצוא בעיקר באתרי יד שנייה ברשת האינטרנט, באתרי הרשתות החברתיות, באתרי מכירה, אתרי לוחות ועוד.

אלו סמארטפונים הכי מומלץ לקנות

אם כבר מחפשים טלפון חכם שישרת את בעליו בצורה הטובה והמתקדמת יותר, סמארטפונים משומשים שיצאו בשנה האחרונה יכולים ומומלצים ביותר בעת קניית יד השניה של המכשיר. בגלל שרבים מהם באים עם אפשרויות רבות דומות והבחירה בתוך שוק מכשירי הטלפון היא הנה רחבה, יש כאלה שמומלצים הרבה יותר בשל האיכות. מכשיר סמארטפון מסוג   Lg g4 הוא בין המתקדמים בעולם וללא ספק אחד מהמכשירים הנמכרים והאהובים ביותר. Lg g4  יצא בחודש אפריל שנת 2015, גודל מסכו הוא 5.5 אינץ, המצלמה נתונה ב-16 מגה פיקסל, מערכת ההפעלה שלו היא הנה האנדרויד ויכול להגיע ל-32 GB.

הסמארטפון האהוב ביותר – Lg g4   של סלקום

מכשיר הסמארטפון Lg g4 הנמכר במחיר מוזל ונוח בחברת הטלפונים ‘סלקום’ הוא בין האהובים והנמכרים ביותר מהרגע בו יצא לחנויות. לעומת מכשירי טלפונים חכמים אחרים, מכשיר זה הנו בנוי בצורה קעורה בגב המכשיר המספקת את האחזקה הנוחה בעת שימושו באחזקת היד או באחזקה צמודה לאוזן ובהגנה מלאה בעת נפילתו. העיצובים השונים של המכשיר משדרים אלגנטיות, חדשניות וייחודיות ויכולים להגיע כדגמים עם גב עור, גב הבנוי מחומר הקרמי וגב מתכת. משקלו עומד על 155 גרם וכפתורי ההפעלה, המצלמה והרמת הסאונד במכשיר – Lg g4 בנויים בגב הטלפון ומקנים את העיצוב הנוח, הפשוט והייחודי שלא מאפשר לחיצה בטעות בעת האחזקה או בתוך התיק או הכיס.  המסך של המכשיר הוא בין המוצלחים ביותר ונתון בחדות וראות מעולה ורחבה. למסך מסופק את רזולוציית ה-QHD ומספק תמונות ברמה גבוהה, צבעים חזקים ובעת קרני השמש המסך מתנהג בצורה חכמה ומרשימה ביותר.