Site icon מקומונט גבעת שמואל

“קראו לי אז תוך דקות הגעתי”: מאות קשישים חוסנו בגבעת שמואל

במבצע חיסונים זריז חוסנו אמש ב”מגדלי אילן” בגבעת שמואל מאות קשישים ואנשי צוות וליווי רפואי לנגיף הקורונה. מי שהוקפצו ברגע האחרון לסייע במתן החיסונים בכדי לעמוד בביקוש הגבוה היו מתנדבי מד”א בגבעת שמואל שהוקפצו למקום בהתראה קצרה.

אמש נערך מבצע חיסון רחב היקף לדיירים ב”מגדלי אילן” שברחוב בן גוריון בגבעת שמואל, בניין דירות המרכז בתוכו עשרות רבות של יחידות דיור בהן מתגוררים קשישים רבים שבחודשים האחרונים סבלו מאוד מהריחוק החברתי שכפתה עליהם הקורונה.

במבצע החשוב לקחו חלק גם צוות כונני מד”א גבעת שמואל שהוקפצו למקום בשעות אחה”צ לאור העומס והביקוש הרב להתחסן והחשש שהצוותים שבמקום לא יעמדו בקצב ויאלצו לדחות חלק מהמבקשים להתחסן. וככה, בין רגע הם שינו את התוכנית שלהם להמשך הערב, מי בדרך חזרה מהעבודה, מי באמצע סידורים, הגיעו וחיסנו מאות קשישים תושבי העיר עד החיסון האחרון.

גם ראש העיר יוסי ברודני התייחס למבצע החיסונים והודה לכל מי שלוקח בו חלק. בנוסף, אמר ראש העיר כי הוא קורא לכולם ללכת להתחסן “למען הילדים של העיר, הילדים שרוצים כבר כל כך לחזור לשגרה הברוכה, למען העסקים המקומיים והארציים שחייבים כבר ‘לחזור לעסקים’, למען הסבתות והסבים שהקורונה גזרה עליהם ריחוק כבד מנשוא, למען המשפחות של כולנו, למען היקרים לנו ולמען המדינה שאנחנו כל כך אוהבים. התמודדנו יחד עם המגיפה הארורה וכעת יש לנו הזדמנות מצוינת לנצח אותה”. כך לדברי ראש העיר.