Site icon מקומונט גבעת שמואל

“קרוב לבית, קרוב ללב”: מה עשו אושיות הסטייל והאופנה של המגזר הדתי דווקא בגבעת שמואל?

צ'פצ'ולה

מימין לשמאל: ורד בן יוסף, דוכסית, קרין זריף, ליאור סטביסקי,לימור כץ, זהורית כהן, הדס דיקשטיין,אסתי וקס, אושרית אברג'יל, רעות שיוביץ, מיכל מרטין, עדי בורג, ציני קלינמן, רות בוטיק. צילום: מילכי אורטנר

בשבוע שעבר התקבצו בגבעת שמואל כל אושיות האופנה של המגזר לכבוד פתיחת הסטודיו החדש של תושבת העיר, רעות שיוביץ, הלא היא המעצבת הראשית ובעלת מותג כיסויי הראש המוכר צ’פצ’ולה, ש”עשה עלייה” והגיע לעיר.

ביום ג’ האחרון, רגע לפני שעטו על עצמן מסכות ותחפושות מעוצבות, התרכזו בגבעת שמואל מיטב הסטייליסטיות ועיתונאיות המגזר לאירוע הפתיחה החגיגי של הסטודיו וחנות הדגל של מותג כיסויי הראש המצליח צ’פצ’ולה.

כל אושיות האופנה והסטייל של המגזר התקבצו יחדיו. בתמונה (מימין לשמאל): רעות שיוביץ, זהורית כהן, הדס דיקשטיין צילום: מילכי אורטנר

הדגש על העיצוב והדיוק הורגש כבר בקבלת הפנים לאירוע, אשר כללה בופה עשיר ומעוצב בקפידה כשבסמוך אליו, קיר השקות מעוצב בו תועדו כל אורחות האירוע ומחלפותיהן.

לאחר קבלת הפנים והחלפת החוויות והטיפים ההכרחיים לתחפושות הילדים הנפוצות בפורים 2018, הציגה רעות את הסטודיו החדש, שלמעשה הוסב מחנות מכולת וותיקה ומוכרת בעיר והפך לסטודיו מרהיב ביופיו.

החלל עצמו חולק למעשה לשני חלקים באמצעות קיר גבוה עם דלת הפרדה, כשבחלקו האחורי של המתחם ה”קסם” מתחולל, שם מעוצבים ונתפרים כיסויי הראש למלאי רגיל וגם כיסויי ראש המעוצבים בהתאמה אישית לבגד הלקוחה, איזור זה אינו מיועד ללקוחות בשגרה, ואורחות האירוע, אשר בחלקן נחשפו לראשונה אל מאחורי הקלעים של המתפרה ולכלים השונים התרשמו ביותר מהטכנולוגיה ומשיטות העבודה הייחודיות.

האירוע נערך באווירת קרנבל פורים מעוצבת להפליא. בתמונה: אסתי וקס, הדס דיקשטיין, זהורית כהן צילום: מילכי אורטנר

חלקו הקדמי של החלל הינו אולם התצוגה הפתוח לקהל הרחב.

שעות פעילות נוחות ועיצוב ייחודי

לראשונה, יהיה פתוח הסטודיו כחנות לכל דבר, בשעות פתיחה נוחות ומסודרות, כולל ימי שישי באופן קבוע ואף בשעות אחר הצהריים בחלק מימות השבוע, באופן שוטף, ולא רק ל”מכירת כיסויי ראש” אד-הוק לקראת החגים וכדו’

הסטודיו עצמו עוצב בגווני ה”רוז’ גולד” הטרנדיים בשילוב עם אלמנט מניפה החוזר על עצמו הן על קירות האולם והן בשימוש במראות הפזורות בו לנוחות הלקוחות.

נורות הרוז’ גולד מעטרות גם את תקרת דלפק הקופה כמו גם את ידית הדלת ואביזרי תצוגה נוספים המופיעים בסטודיו.

בחלל התצוגה הוצבו גלילי פרספקט עדינים להצגת הקשתות הרבות והמסוגננות, מדפים מעוצבים ושולחן עגול ומעוצב לתצוגת הסרטים.

הסטייליסטיות ובעלות בוטיקי הבגדים מהסביבה התרשמו מהסביבה הנעימה ושמחו על האפשרות שנפתחה להן כעת לשתף פעולה לטובת לקוחותיהן בהתאמת הבגדים המעוצבים לכיסויי הראש וכל זאת – קרוב לבית וקרוב לבתי העסק שלהן.

בנוסף, הכריזה רעות, מחשבה נוספת הושקעה גם בבני הזוג הממתינים לנשותיהן ופינת ישיבה נוחה אורגנה להם בתוך הסטודיו ומחוצה לו, לחוויות קניה ידידותית לכולם.

רעות שיוביץ, עדי בורג, אושרית אברג’יל (מימין לשמאל). צילום: מילכי אורטנר

בשיאו של האירוע חשפה רעות הצצה קטנה ובלעדית לקולקציית האביב וחג הפסח הקרב הבא, איפשרה לבנות לבחון ולמדוד את הדגמים החדשים והבטיחה שכרגיל גם העונה הקולקציה תהיה שונה, עשירה ומעניינת.

בסיום האירוע, הודתה רעות לבעלה, יוגב, על כל העזרה והתמיכה בדרך לשיא החדש בחייו של המותג אותו הם חיים ונושמים 24/7 (“כן, גם בשבת…”) וציינה שאת חלקו הארי של שיפוץ הסטודיו ביצע יוגב במו ידיו, מתוך רצון להפיק את המיטב ולא להשאיר את העבודה לפועלים חיצוניים “ללא נשמה ואהבה למותג”.

עוד הוסיפה רעות למקומונט גבעת שמואל: “אני רוצה להודות לכל האורחות הרבות שהגיעו לפתיחה ולאלו שתמכו, ייעצו ועזרו לכל אורך הדרך. הסטודיו החדש והמתפרה שלצידו הינם עליית מדרגה בשירות שאנחנו נוכל להעניק ללקוחות שלנו, ואני מקווה שהמעבר לגבעת שמואל, והקירבה הגיאוגרפית לקהל הלקוחות הנאמן שלנו, תגדיל את החשיפה למותג ותאפשר לכל אחת כיסוי ראש ייחודי ומעוצב ליום-יום ולאירועים החשובים במהלך השנה”.

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

 

פורים ללא הפסקה: סיכום החגיגות בגבעת שמואל

עיריית רמת-גן לבג”צ: תקלות חמורות בעבודת הוועדה שדנה בבקשת גבעת שמואל להעביר את אוניברסיטת בר אילן לשטחה

מקומונט גבעת שמואל במשאל קניות בקניון עופר הגבעה