Site icon מקומונט גבעת שמואל

קרית אלון: החניכים סיימו שנת פעילות נוספת – ומאתגרת במיוחד

עם סיום שנת הלימודים ציינו גם חניכי תנועת הנוער של גבעת שמואל, קרית אלון, את שנת הפעילות – שהייתה מורכבת ומאתגרת במיוחד.

בשבועות האחרונים כלל חברי השכב”ג (השכבה הבוגרת; א”ב) עבדו במרץ, על מנת להכין את ההופעות הנהדרות של החניכים, התפאורה והתלבושות, זאת במקביל להכנות הרבות לקראת מחנה הקיץ אליו ייצאו מועדוני הנוער בעוד כשבועיים.

חברי קורס ההדרכה סיימו אף הם את שנת הקורס שלהם ובשנה הבאה ייקחו חלק בצוותי המועדון השונים אותם מרכיב השכב”ג. חברי הקורס פעלו לאורך כל השנה בפעילות השוטפת ובמפעלים השונים ואנו מאחלים לכם הצלחה רבה והמשך פעילות פורה ומהנה.

גם חברי שכבה י”ב יסיימו הקיץ את פעילותם במועדון ויתגייסו לצה”ל וימשיכו להשפיע ולתרום לחברה ולמדינת ישראל.

התכוננות במרץ בשבועות האחרונים. צילום: דובר העירייה
חניכי קרית אלון. צילום: דובר העירייה
צילום: דובר העירייה

חברת מועצת העיר מיכל נתנאל, שבעצמה ליוותה שני ילדים בטקס, את בתה שסיימה את כיתה ד’ ואת בנה שסיים את קורס המד”צים, ברכה את החניכים, הבוגרים והמשתתפים. “אין לי ספק שתייצגו את גבעת שמואל בכבוד ובתפקידים משמעותיים,” ברכה מיכל את חניכי השכבה הבוגרת ופנתה לכל אחד ואחד מההורים, “על מנת להמשיך את הקיום של המועדון הנפלא הזה, שמעניק לילדינו חינוך וערכים, עלינו להמשיך ולפעול לצירוף ילדים נוספים כחניכים במועדון. הבסיס הקהילתי של החברה החילונית בגבעת שמואל זו תנועת הנוער – ואנחנו חייבים לחזק אותה”.

סגן ראש העיר, בני סומך, שהגיע לברך את חניכי המועדון בשם ראש העיר יוסי ברודני אמר: “בסופו של דבר, כשאנשים חושבים על מקום מגורים ועל איכות חיים, הם בודקים את מערכת החינוך העירונית, את תנועות הנוער, את פעילות התרבות, הפנאי החוגים והצהרונים במתנ”ס העירוני, וגם כאן רושמת העיר גבעת שמואל הצלחות והישגים רבים. הצלחות והישגים אלו, נובעים בין היתר בזכות בני הנוער הנפלאים שיש לנו כאן בעיר, הזוכים מידי בהישגים לימודיים וחינוכיים רבים ומביאים גאווה רבה ונחת להורים, לעיר ולכל התושבים. תודה ענקית גם לשירלי אחיטוב מנהלת המתנ״ס העירוני גבעת שמואל, לערן אבן צור מנהל מחלקת הנוער העירוני, לחן שוקרון מנהל המועדון, לחן שוקרון מנהל המועדון ולגל פרבמן רכזת ההדרכה על הפעילות הרבה והענפה שלהם עם חניכי המועדון לאורך השנה. יישר כח עלו והצליחו!”