Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראיון חג חגיגי ובלעדי: ראש עיריית גבעת שמואל עונה על הכל

לרגל ראש השנה נפגשנו עם ראש עיריית גבעת שמואל מר יוסי ברודני לראיון פתוח וכנה על השנה שחלפה, השנה שבאה וגם על מחשבות ותכניות לעיר, לתושבים וגם לראש העיר עצמו לעוד הרבה שנים קדימה. הראיון המלא יפורסם בערב החג

השנה שחלפה ואנו עומדים לקראת סיומה הייתה שנה מלאת אירועים בגבעת שמואל. רק לאחרונה הסתיימה לאחר התערבות העירייה שביתה ממושכת בבית הספר מורשת נריה, וזאת לאחר שמאות תלמידים לא פתחו את שנת הלימודים כסדרה ונאלצו לאלתר פתרונות זמניים וארעיים עד שניתן הפתרון שהביא לסיומו סאגה ממושכת.

גם ריבוי הדעות, בין התושבים לגבי תוואי הרכבת הקלה המועדף עליהם לא הפסיק לרדת מהכותרות ומשיחות התושבים בפארקים, ברחובות ובתורים בסופר, שלא לדבר על פיתוח העיר, הקמת שכונות חדשות ובניית מתחמים ותשתיות משודרגות.

השבוע פגש עורך מקומונט גבעת שמואל, אביחי טבק, את ראש העיר יוסי ברודני לשיחת סיכום ולראיון אחד-על-אחד בו התייחס ראש העיר לכל מה שקרה וקורה בעיר ונתן תשובות כנות, לעתים אפילו מפתיעות, גם לשאלות הקשות ביותר.

הראיון המלא יתפרסם ביום ראשון, ערב ראש השנה ובינתיים, אנו ממליצים לכל מי שעדיין לא עוקב אחר עדכוני האתר באופן קבוע להצטרף עכשיו לעמוד הפייסבוק שלנו ולרשימת התפוצה השקטה בווטסטפ של מקומונט גבעת שמואל.