Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכירו את עופרה גרוסמן ממכללת תלפיות

עופרה גרוסמן מרצה במכללת תלפיות הגיעה לגבעת שמואל מבני ברק השכנה והיא לא מסתכלת לאחור. בראיון למקומונט גב”ש היא מספרת על הבחירה בהוראה:”צעירים הם העתיד של העולם”, הערצתה למנחם בגין:”קוסם של מילים” והחלום ללמוד לנגן על גיטרה.

עופרה גרוסמן תושבת גבעת שמואל נשואה לאלי מנהל פרוייקטים ואם לארבעה. מרצה  במכללת תלפיות למעלה משני עשורים ומנהלת פורום שנקרא: מקומי- מערך קשרים ותנופה מכללתית ייחודית.הוציאה לאור ארבעה ספרים וביניהם: הספר “מורים מהשורה הראשונה ” ו“עלי לך מבשרת” ספרים של איסוף כתיבה יוצרת של משפחת תלפיות .

מדוע בחרת לגור בגבעת שמואל? בחרתי לגור בגלל קירבה לאיזור מגורינו הקודם. אני ובעלי ילידי בני-ברק. בגבעת שמואל יש נגישות לכל מקום וחברים. ידענו שזה המקום הכי טוב.

מדוע בחרת בתחום ההוראה? חיבור של שנים, תמיד ידעתי שאעסוק בזה מגיל צעיר. רוב בני משפחתי עוסקים בחינוך ויש בו את היכולת לתרום,להיטיב ולהיות עם צעירים שהם העתיד של העולם. מדובר באחד המקצועות המשפיעים ביותר וגם כזה שאינו פוגם בקידום האישי שלך. אתה אף פעם לא דורך במקום ותמיד יש לאן לשאוף.

מה הייחוד של מכללת תלפיות? מכללת תלפיות זה מקום שיש בו גם לב וגם אקדמיה. במקצוע ההוראה מאוד חשוב לפתח את הידע וללכת עם הקדמה. אבל מה שמאפיין את מכללת תלפיות, לצד פיתוח הישגים מפתחת המכללה את אישיות פרח ההוראה שיהפוך לימים מורה בישראל. והיא שמה דגש רב על חינוך ערכי.

עופרה גרוסמן צילום באדיבות: אפרת שני

עם מי היית יושבת לארוחת ערב? בגין בגלל יכולת הרטוריקה שלו. קוסם של מילים אמן הנאום ואוהב עמו וארצו.

מה הדבר שהכי מצחיק אותך? הילדים שלי

מי הבן אדם שהכי השפיע עלייך? הרב קוק – בתפיסתי הציונית דתית.

את מי היית לוקחת איתך לאי בודד?בעלי והילדים

איזה כישרון היית רוצה שיהיה לך? הייתי רוצה לדעת לנגן על גיטרה

איך היית רוצה להיזכר? אישה שעשתה! לא הפולניות שכתוב על קברן השתדלה. אישה שגרמה לאנשים אחרים אושר עיצבה אותם והשפיעה על החינוך שלהם.

מורה:זאת אני!

שבת:המתנה הגדולה ביותר

גבעת שמואל:בית

מכללת תלפיות:משפחה שנייה

אורן חזן:משעשע

שווארמה:לא בבית ספרנו

מקומונט גבעת שמואל:רעיון שמחובר לקהילה