Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראשת עיר חדשה בגבעת שמואל?

אם במקרה הגעתם היום ללשכת ראש העיר יוסי ברודני – כנראה הופתעתם גם אתם למראה הבחורה הצעירה והאמביציוזית שישבה על כסאו. היתה זו הדר טוויטו, ראש מועצת הנוער של גבעת שמואל, שלקחה חלק ב”יום חילופי שלטון”. כפי שהתרשמנו – אולי בעתיד עוד נראה אותה יושבת על הכסא המכובד, באופן רשמי.

היום (יום א’) התקיים בגבעת-שמואל יום חילופי שלטון במהלכו זכו חברי מועצת הנוער העירונית להיות שותפים מובילים לכל הפעילויות בעירייה ובמתנ”ס. לאורך היום היו מצוותים חברי מועצת הנוער לראש העיר, מנכ”ל העירייה, הגזבר, המהנדס, וכל מנהלי האגפים בעירייה והמתנ”ס, לקחו חלק בפגישות ולמדו את מבנה ותפקיד העירייה והמתנ”ס ואף התנסו בהם.

גברתי ראש העיר. ראש מועצת התלמידים, הדר טוויטו. צילום: עיריית גבעת שמואל

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

את המפגש במליאת העירייה פתחה הדר טויטו, ביום יום תלמידת כיתה יא’ באולפנת גבעת שמואל ובימי ראשון בערב מובילה את המליאות כראש מועצת הנוער של גבעת שמואל. טויטו הסבירה לבעלי התפקידים בעירייה את חשיבות הקירוב בין הנוער המגוון בעיר ובמיוחד בין בעלי התפקידים למועצת הנוער, שכן כולם רוצים רק בטובת העיר.

בנוסף, שיתפה טויטו את הנוכחים בפעילויות המגוונות במהלך השנה בהם הנוער לוקח חלק מרכזי ואת אלה המתוכננות לעתיד . בין הפעילויות הרבות ניתן למנות את שבוע הנוער שהחל היום ולאורכו מתוכננות שלל פעילויות כיף: ערב מתגייסים, פעילות אקסטרים ‘עפים על הגבעה’, סרט באולם התרבות החדש טיולים מאורגנים ועוד.

את המפגש המשיך ראש העיר יוסי ברודני, שהדגיש את חשיבות יום חילופי השלטון גם עבור הנוער וגם עבור נושאי התפקידים בעירייה והמתנ”ס וכמובן העניק לראשת העיר ‘החדשה’ הדר טויטו ולחברי מועצת הנוער את מפתח העירייה שיסייע להם בניהול העיר.

בהמשך היום, למדו חברי מועצת הנוער על הנעשה בעירייה, אופי העבודה של כל בעלי התפקידים וכמובן התנסו בעצמם לאורך מספר שעות בתפקידם “החדש”.

בסוף היום נערך מפגש מסכם במהלכו סיפרו בני הנוער בעיקר על הדברים החדשים שלמדו על העירייה והמתנ”ס ואיך התנסו בכל תפקיד בהם – תקציבים, דרכי עבודה וכו’ ובראשם – חשיבותה של עבודת צוות. “ראשת העיר” החדשה עוד הספיקה, רגע לפני שהחזירה את מפתח העירייה, לערוך סיור משותף בעיר יחד עם ראש העיר הנוכחי, יוסי ברודני, שהתלווה אליה וביחד סקרו את אחת הגינות בעיר ואף החליטו במשותף שיש צורך להוסיף בה ספסלים.

ראש העיר יוסי ברודני, עם חברי מועצת הנוער העירונית. צילום: עיריית גבעת שמואל

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל