Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראש דיו למדפסת – איזה דיו מתאים למדפסת שלך?

יצרני המדפסות המובילים מרוויחים בעיקר ממכירת ראשי דיו וטונרים, והרווח שלהם ממכירת המדפסות הוא שולי. ראש דיו הוא מוצר מתכלה, יש להחליף את מחסנית הדיו כאשר היא מתרוקנת או כשהראש התייבש עקב חוסר שימוש במשך תקופה ארוכה. חשוב לבחור נכון את ראשי הדיו ובשוק ניתן למצוא שני מוצרים עיקריים – ראש דיו מקורי או ראש דיו תואם.

כדי לבחור נכון ראש דיו למדפסת חשוב לבדוק האם יש לכם מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר, למדפסות בטכנולוגיית לייזר יש לרכוש טונרים. למדפסות בטכנולוגיית הזרקת דיו ניתן לרכוש דיו מקורי או תואם, המחיר של הדיו התואם זול ומשתלם יותר, אך חשוב לרכוש את המחסנית מחברה אמינה ולא להסתכן בדיו חלופי ממקור לא ידוע.

התאמת ראש הדיו למדפסת בבית או במשרד

לכל דגם של מדפסת יש ראש דיו ייעודי, לכן בעת בחירת הדיו המקורי או התואם עליכם לבדוק את סוג ודגם המדפסת שברשותכם. יש ראשי דיו המיועדים רק למדפסות HP, ולדגמים השונים של המותג הפופולרי יש ראשיו דיו מסוגים שונים. כדי לוודא כי בחרתם ראש דיו נכון ומתאים למדפסת שלכם כדאי לבדוק באתר איזה סוג של ראש דיו עליכם לקנות למדפסת.

ראוי לציין כי בשוק המקומי ניתן לרכוש דיו מקורי, תואם או ממוחזר, והבחירה היא שלכם. הדיו המקורי איכותי והראש מתאים בדיוק למדפסת לכן לא צפויות תקלות או בעיות שימוש ותפעול, אך אם אתם מדפיסים מסמכים בכמות גדולה המחיר עשוי להיות משמעותי. לכן, כדאי לבחור דיו תואם באיכות גבוהה, הדיו איכותי והמחסנית מתאימה למדפסת, לכן אין בעיות מבחינת שימוש. דיו ממוחזר עשוי להיות מעט בעייתי, לכן רבים נמנעים ממנו למרות מחירו האטרקטיבי.

בחירת ראש דיו לפי פרמטרים חשובים

כאשר בוחרים ראש דיו למדפסת יש לוודא כי המחסנית מתאימה לדגם המדפסת, אם המחסנית לא מתאימה היא לא תשב בתושבת הפנימית במכשיר ואתם עלולים לגרום לנזק לראש המדפסת. בנוסף, חשוב לבדוק האם ראש הדיו איכותי ומתאים לצרכי ההדפסה שלכם בבית או במשרד.

דיו הוא מוצר מתכלה לכן יש תאריך תפוגה. כאשר אתם מזמינים ראש דיו כדאי לבדוק את תאריך הייצור ולהתייחס גם לתאריך התפוגה. התאריך מוטבע בדרך כלל על העטיפה, וחלק מהיצרנים מטביעים תאריך תפוגה גם על המחסנית עצמה.

כמו כן, מומלץ לרכוש ראשי דיו המגיעים עם אחריות מהיצרן או אחריות מטעם המשווק, במיוחד אם רוכשים דיו תואם וחלופי.

כמות הדפסות

לכל ראש דיו יש מחזור הדפסות ידוע מראש, ניתן למצוא את הנתון במפרט הטכני המופיע באתר או על האריזה של המחסנית. כדאי לדעת כי בראשי הדיו המקוריים יש כמות מזערית של דיו, ובמחסניות הדיו התואם יש בדרך כלל כמות גדולה יותר של דיו, לכן היא מספיקה חכמות הדפסות גדולה יותר, ואתם יכולים לחסוך לא מעט כסף. יצרני ראשי הדיו מציינים את כמות הדיו במחסנית באמצעות מידות כמו XL, L וכד’.

ראשי דיו מזמינים רק מחברת פרידיו

מומלץ לרכוש ראש דיו למדפסת רק מחברה מוכרת ואמינה, חשוב לקנות ראשי דיו מחברה המייבאת ומשווקת חומרים מתכלים ומדפסות של מיטב המותגים. פרידיו מספקת פתרונות הדפסה באיכות גבוהה ומתחייבת לראשי דיו במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ, עם אחריות ושירות משלוחים מהיר.