Site icon מקומונט גבעת שמואל

המפגשים הפוליטיים של ביבי ובנט בגבעת שמואל

ראש הממשלה ושר החינוך שהגיעו להשתתף בכנס ‘הציונות הדתית בתקשורת’ בגבעת שמואל, ניצלו את שהותם בעיר לביקורים פוליטיים. ביבי קיים כנס בבית של ברודני ובנט הגיע לאולפנת גב”ש.

נתניהו וברודני. צילום: באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל

אמש התקיים כנס גבעת שמואל לזכרו של אורי אליצור ז”ל בהשתתפות בכירי הציונות הדתית בארץ וראש הממשלה בנימין  נתניהו. עם סיום הכנס הממלכתי החלו בגבעת שמואל המפגשים הפוליטיים. ראש העיר יוסי ברודני לרכבו של נתניהו והשיירה עשתה דרכה אל ביתם של ראש העיר ורעייתו עינת שם התקיים כנס לחברי הליכוד.

ראש העיר יוסי ברודני אמר בגאווה: ” שמה של העיר גבעת שמואל  הולך לפניה בקשת תחומים רחבה: הישגים בחינוך, אחוזי גיוס לצה”ל ולשירות הלאומי,  אחוז המשרתים במילואים ואחוז התושבים האקדמאים. אבל הגאווה הגדולה  ביותר שלנו היא על היותנו עיר המהווה דוגמה ומופת לחיים משותפים של אוכלוסייה חילונית ודתית.”

ברודני  הציג לראש הממשלה את העיר גבעת שמואל, את האוכלוסייה האיכותית בעיר. חברי סניף הליכוד מגבעת שמואל והסביבה וגם נציגים ארציים כמו משה סוויל מגוש עציון  קיימו מפגש פורה עם ראש הממשלה, שאלו, שמעו ממנו ועטפו בהרבה חום ואהבה.ראש הממשלה נשא דברים אף הוסיף כי “בדרך לכאן הרשו לי להציץ מהחלון, מה שלא תמיד קורה…והתפעלתי מהעיר”

בכנס נכחו רבים מאנשי הבית היהודי ובהם:ח”כ ויו”ר סיעת הבית היהודי, שולי מועלם, ח”כ מוטי יוגב, מנכ”ל הבית היהודי, ניר אורבך,  ס. שר הבטחון, הרב אלי בן דהן ויו”ר אמונה, ליאורה מינקה.גם שר החינוך נפתלי בנט השתתף בכנס ונשא דברים ואחר כך הצורף לביקור לא פחות חשוב , באולפנת גבעת שמואל בלווית חברת מועצת העיר מטעם הבית היהודי מיכל וולדיגר. בנט העביר שיעור על מנהיגות לבנות החטיבה הצעירה. וולדיגר סיפרה בסיום: ” הבנות הקשיבו בקשב רב, שיתפו פעולה, שאלו שאלות חכמות – וחממו לי את הלב. אין לי ספק שתצמחנה מהן נשים פורצות דרך, נשים שיובילו וינהיגו בכל תחום, בלי רגשי נחיתות ועם הרבה כבוד ואמונה.

בנט מעביר שיעור באולפנת גבעת שמואל. צילום באדיבות מיכל וולדיגר