Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראש העירייה נפגש עם תושבי שכונת רמת-אילן

עשרות תושבי שכונת רמת-אילן הגיעו אתמול (יום א’) למפגש תושבים עם ראש העירייה יוסי ברודני, סגן ראש העיר מיכאל פרידמן, חברי מועצת העיר שלומי גרדה ומשה מרר, מנכ”ל העירייה גבי חדד ומנהלי האגפים בעירייה.

המפגש הבין אישי נועד לשמוע, לשתף ולאפשר לתושבים להציג את הנושאים החשובים והבוערים להם למען שיפור איכות החיים והסביבה של גבעת שמואל בכלל ושל השכונה בפרט.

בפתח דבריו אמר ברודני לנוכחים כי הוא וכל מנהלי העירייה רואים חשיבות רבה במפגשים אלו וכי משוב התושבים הוא הבסיס להמשך שיפור השירות שחרטה העירייה על דגלה. בפתיחה סקר ברודני בפני הנוכחים את פעילות העירייה בתקופה האחרונה בכל העיר בכלל וברמת-אילן בפרט ביניהם: הקמת מבנה אילנוער , שיהווה שלוחת מתנ”ס ברמת אילן וחנוכתו לקראת סוף חודש הבא, פתיחת הספרייה העירונית, שיפור חזות השכונה ועוד. כן סקר ברודני את היעדים והתכניות לשנים הבאות, לרבות החזון של גבעת שמואל כעיר עצמאית מבחינה כלכלית באמצעות קידום ופיתוח אזורי מסחר.

לאחר מכן העלה ראש העיר את נושאי השכונה הנמצאים כעת בטיפול על סדר יומה של העירייה, ביניהם הטיפול מול משרד התחבורה ועיריית ר”ג בבעיות התנועה שיוצרת הכניסה לאוניברסיטת בר-אילן , הטיפול בתחנת הביוב ברחוב האורנים, אכיפת הניקיון במרכז המסחרי ועוד.

התושבים שבירכו על המפגש העלו את הנושאים החשובים להם לטיפול בשכונה ביניהם: הקמת כיכר, בעיות חנייה בשעות העומס, שיפור חזות הבניינים וכד’.

ראש העיר עדכן כי אחת ממשימות החברה הכלכלית שתחל פעילותה בשנת 2011 תהיה קידום וליווי נושא שיפור חזות הבניינים בשיתוף מלא של תושבי השכונה.