Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראש העיר יוסי ברודני בשעת סיפור מרגשת לתלמידי כיתות א’ בבית הספר מורשת מנחם

תלמידי כיתות א’ בבית הספר מורשת מנחם בגבעת שמואל, התרגשו לפגוש השבוע את ראש העיר יוסי ברודני, שהגיע לבית הספר יחד עם מנהלת אגף החינוך אתי דהן למפגש סיפור משותף מתוך הספר “אחי מיוחד”, שכתב הסופר עמיעד טאוב.

הביקור התקיים במסגרת סבב מפגשים שמקיים ראש העיר יוסי ברודני, בכל כיתות א’ בעיר בחודש האחרון – מפגשים שהפכו למסורת בעיר, במסגרתם מתכנסים התלמידים הצעירים לשעת סיפור מפי ראש העיר מתוך ספר שנבחר מידי שנה על ידי מנהלת אגף החינוך בעיר.

בתום המפגש המהנה קיבלו התלמידים את הספר כשי מהעירייה עם דף הקדשה מנוקד, כיאה לתלמידי כיתות א’. ראש העיר שוחח עם התלמידים החדשים ושמע מהם על ההתאקלמות בכיתה א’. התלמידים הנרגשים סיפרו ושיתפו על החוויות החדשות שלהם, על סדר היום שהשתנה, על מה כייף בבית הספר ואפילו על המצב הביטחוני ששרר בשבוע האחרון באזור המרכז והדרום.

בתום השיחה הקריא ראש העיר לתלמידים את הספר “אחי מיוחד”, העוסק בעולמם של האחים והאחיות של ילדים עם צרכים מיוחדים. הילדים הקשיבו בהתפעלות רבה ונחשפו לעולמן המיוחד של ילדים עם מגבוליות שונות כשיעור לחיים בקבלת האחר והשונה.

ראש העיר יוסי ברודני סיכם ואמר: “חשוב שכל ילד וילדה ילמדו וידעו ששונות אינה דבר שלילי, אלא חלק ממציאות חיינו. הספר והספורים המרגשים שבו, יכולים להשפיע על התלמידים – כבר מגיל צעיר, ולסייע להם להבין את החשיבות בקבלת השונה והאחר ולהבין כי בכל ילד כזה, טמונים כוחות מיוחדים ועולם קסום שבו המסוגלות מנצחת כל מגבלה”.

ברודני עם תלמידי כיתה א’ בבית הספר מורשת מנחם. צילום: דוברות העירייה