Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראש העיר נפגש עם נציגות תושבי רמת אילן

אמש התקיים מפגש שיתוף ציבור של ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, עם תושבי שכונת רמת אילן, כחלק מסבב מפגשים שעורך ראש העיר בימים אלה עם תושבי העיר, לסיכום שנת פעילות העירייה בשנה האחרונה, במטרה לייצר חשיבה משותפת עם התושבים בתחומי הפעילות הנוגעים להם.

במהלך המפגש אליו הגיעו עשרות תושבי השכונה סקר ראש העיר ברודני את הפרויקטים המרכזיים שנעשו בגבעת שמואל בכלל ובשכונת רמת אילן, הנחשבת עצמאית ובעלת מאפיינים ייחודיים בפרט, במהלך השנה האחרונה בכל תחומי החיים: חינוך, פיתוח תשתיות העיר, תנופת בניה והתחדשות עירונית, ניקיון וחזות העיר, תחבורה ועוד. בתום הסקירה השיב ראש העיר לשאלות התושבים שהתמקדו בעיקר בנושאים הנוגעים להם: פיתוח המרכז המסחרי בשכונת רמת אילן, מתווה הרכבת הקלה שצפויה לעבור בסמוך מאוד לגבול השכונה, תדירות התחבורה הציבורית, ניקיון ואיכות סביבה.

ראש העיר ברודני שמע מהתושבים רעיונות והצעות ייעול והבטיח כי יעשה כל שניתן על מנת לשמור על איכות החיים ורמת השירותים העירוניים לתושבי השכונה והעיר כולה ברמה המיטבית והאיכותית ביותר. “מטרת המפגשים עם התושבים נועדה על מנת ליצור כלי ליצירת איכות חיים גבוהה בעיר וכמובן התאמה מרבית בין צורכי התושבים לבין השירותים המסופקים להם על ידי העירייה,” אמר ראש העיר ברודני, “גבעת שמואל היא עיר של אנשים אכפתיים, מעורבים ומתנדבים בקהילה. הם אלו שהופכים את החברה והקהילה שלנו לערכית ואכפתית יותר ואת עירנו גבעת שמואל לטובה יותר.”

בהמשך דבריו הוסיף ברודני, “אני מזמין את התושבים להשתתף במפגשים הבאים המתוכננים ברחבי העיר בחודשים הקרובים ולהיות שותפים אתנו לרעיונות ולגיבוש תכנית העבודה לשנים הבאות”.

ברודני עונה לשאלות התושבים ברמת אילן. צילום: עיריית גבעת שמואל