Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראש העיר קיבל צמח הבמבוק מתלמידי “מורשת זבולון”

השבוע התארחו נציגי מועצת התלמידים של בית הספר "מורשת זבולון" בלשכת ראש העיר גבעת שמואל, זמיר בן ארי. נציגי התלמידים, המלווים במנהלת בית הספר הגב' בהירה אייל, הגיעו להודות לראש העיר על השיעור באזרחות אותו העביר בבית הספר, לברכו לרגל הפיכת גבעת שמואל לעיר, והעניקו לו שי צנוע: צמח במבוק.

ראש העיר, זמיר בן ארי שהתרגש מהמחווה אמר: "אני אוהב אתכם, אתם הקהל הכי טוב שלי. יש לכם מנהלת טובה וסגל חינוכי איכותי שמוביל את בית הספר להישגים גבוהים. אתם המנהיגות של המחר בכל תחום ותחום. אתם המשאב הכי טוב של העם היהודי. אם לא נשקיע בכם עכשיו, לא תהיה לנו הנהגה עתידית".

מנהלת בית הספר, הגב' בהירה אייל, ציינה בשם הנהלת ביה"ס וכל הצוות: "צמח הבמבוק הינו סמל להצלחה ולמזל. תכונותיו של צמח הבמבוק הן שהוא חי לאורך שנים, לא נובל ומשתבח עם הזמן. כל מה שצריך זה להוסיף מידי פעם מעט מים. כך אתה זמיר, ראש עיר לאורך זמן המשתבח עם השנים. יהי ה' בעזרך ותמצא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם".

יו"ר מועצת התלמידים, ספי אקרמן מכיתה ו', סגנו יובל סעדון מכיתה ה' ותלמידות כיתות ו', נעם קרינדלר ושהם קלר: "המפגש אתך במסגרת שיעורי האזרחות היה מרתק לכולנו, שמחנו שגבעת שמואל הפכה לעיר ואתה הפכת לראש העיר. אנו מאחלים לך הצלחה רבה בתפקידך החדש כראש עיר".

ראש העיר שמע את בקשות התלמידים, אשר בין השאר בקשו התקנת פרגולה מעל הטריבונות במגרש הספורט. ראש העיר זימן למפגש את מ"מ מנהל המתנ"ס והממונה על הספורט ברשות, סמו יצחק, וביקש ממנו למצוא מקורות ממון באמצעות פניה לקרן המתקנים. כמו כן ראש העיר הנחה את מחלקת ההנדסה לבדוק עלויות ואומדנים של התקנת הפרגולה. "אני אשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל הנדרש על מנת לאפשר סביבה לימודית נאותה. אולם כראש עיר אני רואה בראיה מערכתית את הצרכים של כלל בתי הספר בעיר, על פי סדרי עדיפויות וקדימויות. כולי תקווה כי הדבר יתאפשר לשביעות רצון כולנו".