Site icon מקומונט גבעת שמואל

רב חדש לאולפנת אמי”ת גב”ש – הרב גלעד לואיס

אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל ממשיכה באיוש משרות הנהגת האולפנה שהתפנו בתום שנת הלימודים, עם מינויו של הרב גלעד לואיס (נשוי +10. כן, זו לא טעות..) לתפקיד רב האולפנה. הרב לואיס הינו איש חינוך מזה 23 שנים, במהלכן מילא תפקידי הוראה וניהול שונים בחינוך הפורמאלי ובחינוך הבלתי פורמאלי והוא יכנס לתפקידו עם תחילת שנה”ל הקרובה תש”פ.

עד לאחרונה שימש הרב גלעד לואיס כראש אולפנת “ראש צורים” וכחבר במליאת תנועת הנוער הארצית “בני עקיבא”. הרב לואיס הוסמך לרב מטעם הרבנות הראשית לישראל ומשמש כיום כרב מחתן מטעם רבנות צוהר. הוא בעל תואר שני בהיסטוריה ומכהן כיום בהתנדבות בתפקיד חבר מועצה ומ”מ ראש מועצת בית אל.

הרב גלעד לואיס. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: “אנו מאחלים לרב הנכנס של האולפנה, הרב גלעד לואיס, הצלחה רבה בתפקידו ומשוכנעים שידע להנהיג את האולפנה בתבונה רבה ולהצעיד אותה להישגים משמעותיים נוספים”.

אולפנת אמי”ת בגבעת שמואל הינה אולפנה שש שנתית לכיתות ז-י”ב, המחנכת את תלמידותיה למצוינות לימודית וערכית, ולתרומה משמעותית לקהילה. רק השבוע התבשרו תושבי גבעת שמואל כי אחוז הזכאות לבגרות באולפנה עומד השנה על 100% (!) וההישגים הלימודיים של הבנות גבוהים ומרשימים ואף זוכים להוקרה ולהערכה מצד גורמים במערכת החינוך המחוזית והארצית.