Site icon מקומונט גבעת שמואל

רגעי הכרעה || מכבי גבעת שמואל בקרב על עליית ליגה – וקוראת לקהל להגיע ולתמוך!

עונת הכדורגל הסדירה בליגה ג’ שרון הגיעה לסיומה וביום שישי הקרוב תתמודד מכבי גבעת שמואל על העלייה לליגה ב’ במשחק ראשון בין סדרה של שלושה. אוטובוס יעמוד לרשות האוהדים ותושבי גבעת שמואל נקראים לדגל.

את עונת הכדורגל 2021/2 הסדירה במחוז שרון של ליגה ג’ סיימה מכבי גבעת שמואל במקום השלישי שמביא למבחנים ולסדרת משחקים קשה ומאתגרת על הזכות לעלות לליגה ב’ בעונה הבאה.

בהתאם לשיטת המשחקים הנהוגה בליגות הנמוכות תתמודד מכבי גבעת שמואל ביום שישי הקרוב (15:15, רעננה) מול מכבי בני רעננה שסיימה במקום השני, כשהמנצחת תתמודד מול המנצחת במשחק המקביל (מקומות 2/3) במחוז תל אביב.

שחקני מכבי גבעת שמואל (ארכיון)

במידה ותנצח גבעת שמואל את שני המשחקים היא תעלה למשחק המכריע על העלייה מול המועמדת ירידה מליגה ב’.

במכבי גבעת שמואל אומרים כי “אומנם הדרך לא פשוטה ומאתגרת אבל עם תמיכת הקהל המקומי – שכבר הראה בעבר איך יודע להרתם למשימה ולדחוף את השחקנים – אפשר יהיה לעשות היסטוריה ולהפוך עונה יפה, למדהימה”.

יו”ר הקבוצה דוד יעקב סיפר למקומונט: “התחלנו את העונה כאנדרדוג ללא ציפיות גבוהות ולא כי לא רצינו לעלות אלא היה קשה להתמודד מול קבוצות הצמרת שהשקיעו המון כסף אך כשהכל התחבר החלטנו ללכת עד הסוף אז הוספנו עוד אימון, הבאנו עוזר מאמן, מאמן כושר, פיזוטרפיסט – כמובן שהכל בהתנדבות מלאה – והחלטנו שאם אין משכורות שחקנים לפחות נספק לשחקנים את התנאים המקסימלים להצליח, וכך אכן קרה!”

תושבי גבעת שמואל מוזמנים למשחק הקרוב:

אוטובוס ייצא מגבעת שמואל בשעה 14:45, לשריון מקום נא לשלוח הודעה – 052-6519319
השחקנים יחלקו לפני המשחק לקהל שיגיע סט משחק שלם, חולצה+מכנס של הקבוצה