Site icon מקומונט גבעת שמואל

רוחות מלחמה | אלוף פיקוד העורף בביקור בגבעת שמואל: “לגב”ש כשירות ומוכנות גבוהות במיוחד”

על רקע הפרסומים בסוף השבוע בתקשורת על דברי הרמטכ”ל, רא”ל אביב כוכבי כי “בגזרה הצפונית והדרומית המצב מתוח ושברירי, ועלול להידרדר לעימות”, ואמירותיו של ראש הממשלה נתניהו היום ש”אם מלחמה תיכפה עלינו – אנחנו ננצח בה בצורה מאוד מכרעת” ביקר השבוע מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, בגבעת שמואל ואמר: “מדובר באחת הרשויות הבולטות לטובה עם רמת כשירות ומוכנות גבוהים במיוחד בחרום”

השבוע ביקרו מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, מפקד מחוז דן אל״ם אריאל בליץ ומפקד היקל”ר סא”ל רוני ברהום, בעיריית גבעת שמואל ונפגשו עם ראש העיר, מר יוסי ברודני, מנכ״ל העירייה גבי חדד, קב״ט העירייה יואב ריעני ומנהלי המכלולים השונים.

קב״ט העירייה יואב ריעני, סקר בפני אלוף פקע”ר את העשייה, ההיערכות והמוכנות של מערך החרום בעירייה ופירט על מחלקת הביטחון של העירייה, פעילות המוקד העירוני, מכלולי החירום שמוכנים לכל תרחיש, אימונים שנעשים דרך קבע ומערך המתנדבים בעיר ואת חשיבותם בשמירה על רציפות תפקודית והקשר של הרשות עם התושבים בחירום ובשגרה.

ברודני עם אלוף פקע”ר, תמיר ידעי | צילום: דובר צה”ל

מפקד פיקוד העורף, אלוף תמיר ידעי, ציין את גבעת שמואל כאחת הרשויות הבולטות לטובה במחוז עם רמת כשירות ומוכנות גבוהים במיוחד והדגיש את שיתוף הפעולה החיובי והמתמשך של העירייה עם פקע”ר בנושא זה ״אני מתרשם כי העיר גבעת שמואל מתאפיינת בעשייה ובהתפתחות רחבה ומרשימה, לרבות בתחום המוכנות לחירום ואני מלא הערכה לכל העוסקים בדבר. אין ספק כי כלל הפעולות שהעירייה מבצעת כיום בשגרה יקדמו את מוכנותה ויבטיחו מענה והמשך אספקת השירותים החיוניים לתושבים בחירום”.

ראש העיר גבעת שמאל, יוסי ברודני, ברך את האלוף ידעי על ביקורו בעיר ואמר:עיריית גבעת שמואל פועלת כל העת ותמשיך לפעול גם בעתיד, בכל הקשור להיערכות העיר לחירום. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה ההדוק עם הרשות לביטחונם של תושבי העיר בחרום ובשגרה. גבעת שמואל ערוכה היטב ומוכנה לחרום כולל כל בתי הספר והגנים בעיר, אשר נמצאים ברמת כוננות גבוהה”.