Site icon מקומונט גבעת שמואל

רונית לב: “יש לי חזון לגבעת שמואל ואגשים אותו”

חמישה ימים בלבד לפני הבחירות המקומיות מפרסמת המועמדת לראשות העיר, רונית לב, פניה אישית לתושבי גבעת שמואל ובה היא פורטת את החזון שלה, את התכניות שלה ואת החלומות שלה עבור העיר “שהיא הבית והלב”.

גבעת שמואל זה הבית והלב שלי. העיר שלנו מורכבת מאוכלוסיה איכותית ונפלאה של דתיים, חילונים ומסורתיים, ותיקים וחדשים, זוגות, צעירים, מבוגרים וטף – תמהיל מרגש ומדהים של אנשים נפלאים.

לפני ההתמודדות לתפקיד המשמעותי של ראש העיר ביצעתי תפקידים רבים ומשמעותיים בצה”ל, במגזר הציבורי ובמגזר העסקי. הובלתי תהליכים ושינויים רבים והצלחתי להטביע חותם בכל ארגון ובכל תפקיד שמילאתי, בזכות הניסיון והכישורים שצברתי מתפקיד לתפקיד, ובזכותם של אנשים רבים ומיוחדים שצעדו איתי בדרך להשגת המטרות והיעדים שהצבתי לעצמי. אני מודה לבורא עולם על האור הגדול שהעניק לי בחיים: משפחתי וילדיי.

הקו המנחה אותי לאורך חיי הוא מצוינות, הגדרת יעדים וחתירה להשגת תוצאות תוך ראייה מפוקחת ומושכלת כדרך חיים, תוך גילוי רגישות לאנשים. אצלי האדם במרכז העשייה.

>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

רונית לב. יחצ

יש לי חזון לעיר שלנו ואני אגשים אותו. יצאתי לדרך חדורת מוטיבציה. לפני האתגר הגדול והשליחות אני מתכוונת להנהיג את העיר הנפלאה בשיתוף פעולה עם נבחרי הציבור ובקשב רב לתושבים. אני מתכוונת לעמול קשה על מנת להצליח. אני מאמינה באנשים ובמחויבות כקבוצה לבצע את השינויים הנדרשים, כי רק כך נצליח להגיע למציאות טובה יותר ולאיכות חיים טובה לנו ולילדנו.

הנבחרת האמיתית היא לא רק חברי המועצה המחויבים שלנו, אלא בעיקר אתם התושבים.

החזון שלי משקף את המחויבות שלי כראש עיר של כולם. כדי לתת הזדמנות לעתיד טוב יותר, הצטרפו אליי ותנו לי את קולכם ואמונכם, ובחרו בי לראשות העיר וברשימה רל – גבעת שמואל שלנו – למועצה.

יחדיו נעשה ונצליח.

***

יש דברים שרק ראש חדש יכול לשנות:

נקפיץ את החינוך כיתה

נשחרר את העיר מהפקק

נעניק שירות זהב לגיל הזהב

נשים את התושבים לפני הקבלנים