Site icon מקומונט גבעת שמואל

רוצים לטפח את הגינה? כך תעשו זאת בקלות!

הגינה שלכם יכולה להיות מקום נעים ונפלא בעיקר אם תדעו כיצד לטפח אותה ולהכין אותה לאירוח, כאשר כיום באמצעות ריהוט גינה מתאים, שתילים נכונים ומתאימים לאקלים הים תיכוני, בניית אלמנטים שונים כמו גם בחירת סגנון עיצוב – אפשר להפוך את המרחב החיצוני לנעים, אטרקטיבי ונוח.

אבל כיצד אפשר לטפח, לתכנן ולעצב את הגינה כך שהיא תהיה מושלמת? כל הטיפים והמידע בהמשך.

אם יש לכם חצר אחורית שאתם רוצים לטפח ולהפוך לגינה נעימה שכיף לשהות בה, חשוב שתדעו כי באמצעות כמה פעולות חיוניות – הגינה שלכם תוכלו להיות מקסימה ולהוות מקום שבו אפשר להרגעה מחיי היום יום, לארח חברים וליהנות ממזג אוויר נפלא!

חישבו על קונספט. צילום: Pixabay

אז כיצד מתחילים? הנה כמה טיפים לעיצוב וטיפוח הגינה:

בחירת קונספט מוביל – כדי לתכנו את הגינה באופן מושלם, רצוי בתחילה להבין באיזה קונספט תרצו לעצב אותה. כיום אפשר ליהנות משלל עיצובים מובילים לגינות כמו עיצוב כפרי, מודרני, עיצוב גינת זן, אפשר ליהנות מגינת ירק בסגנון ים תיכוני, כמו גם עיצוב ישראלי שהפך כה פופולארי בשנים האחרונות, כאשר מה שיקבע את טון העיצוב הינו הסידור של השטח החיצוני, הצמחים והעצים שתבחרו, ריהוט גן שתציבו החלל הישיבה החיצוני, כמו גם שאר אלמנטים שישלימו אחד את השני בתהליכי התכנון ובניית הקונספט.

הכנת השטח לשתילה ועיצוב – השלב השני בתכנון החלק החיצוני של הבית קשור לפעולות פרקטיות ועבודה שיש לבצע בגינה, כאשר באמצעות הכנת האדמה לשתילה על ידי ניקוי והפיכת האדמה, תחימת חלקים לישיבה, כמו גם על ידי הנחת ריצוף מתאים ובחירת ריהוט גן יוקרתי שישלים את המראה המטופח, שתילת דשא או יצירת שבילים בגינה, שתילתם צמחים במקומות מתאימים – תוכלו להתחיל לבנות את הגינה בקלות.

בחירת ריהוט גן מתאים – כעת שהגינה כבר מוכנה ויש בה את כל הצמחים, המשטחים, השבילים, המזרקות והעצים והצמחים ששתלתם, יש לבחור ריהוט גינה איכותי ונוח. כאשר אתם מרהטים את החצר במערכות ישיבה מעוצבות המתאימות לעיצוב הכללי של השטח, אתם יכולים ליהנות ממקום נפלא כיפי ואטרקטיבי בו ניתן לבלות ימים כיפיים ונעימים עם כל המשפחה, החברים עם בני הזוג ואף לבד! עם כוס תה מהבילה וגינה מושלמת שהיא כל כולה שלכם…