Site icon מקומונט גבעת שמואל

ריהוט גן לבתי קפה

חיכיתם לו כל השבוע, יום רדף יום והנה הוא בסוף הגיע, יום שישי בבוקר.

רגע לפני הסידורים, הבישולים, שיחות הטלפון מכל הקרובים, אתם ניגשים לבית הקפה האהוב עליכם, מתיישבים בחוץ ונהנים ממשקה באוויר הפתוח.

לא בא לכם שהרגע הזה יגמר, פשוט שיישאר לעד.

מה הופך את בית הקפה הזה למקום אהוב כל-כך? כנראה שהירידה לפרטים הקטנים.

אם זה מבחינת הלוקיישן, המנות, המבחר והתפריט ועד לריהוט שהוצב והפך את החוויה למרגיעה ונעימה.

החלטנו להתמקד באופן שבו ריהוט גן לבתי קפה הופך את בית הקפה לבית השני שלכם, לפעמים גם למקום העבודה.

קרדיט תמונה FREEPIK

נוחות ללא פשרות- אך במידה הנכונה

חשבו על כך, אתם לא רוצים להיות נמוכים מידי או לשקוע יותר מידי ולהתפרס, משהו באמצע, ישיבה גבוהה יחסית אך נוחה, לא שוקעת ויציבה, כזאת שנעים להעביר שיחה קולחת.

בסופו של דבר, כשמגיעים לבית קפה רוצים להרגיש בבית מצד אחד, אך עדיין להרגיש בחוץ, להשקיף על העוברים בשבים ולבלות בצורה מגוונת, בסוף אם היינו מרגישים לגמרי בבית, היינו נשארים בבית, החוויה בחוץ והיציאה היא חשובה וזה צריך להתבטא גם בריהוט.

עוד נקודה חשובה לגבי הנוחות היא שאנחנו רוצים שיהיה נוח בבית קפה אבל מה לעשות, אנחנו צריכים לקום ולהמשיך, ביקור בבית קפה יערוך בין 45 דקות לשעה וחצי לכל היותר.

גם בעל בית הקפה יעדיף ריהוט גן שיגרום ללקוחות להנות בזמן הנתון הזה אבל להמשיך הלאה, יביא לתחלופה שתהיה בריאה וטובה לכל הצדדים.

עמידות אקלים ולמשתמש הישראלי

בואו לא ניתמם, אנחנו קצת פחות עדינים מהאירופאים ובאופן כללי, מרוב תושבי כדור הארץ, הכי ישראלי, זה חזק, מחוספס ולא פראייר. זוהי המנטליות.

איך זה מתבטא בבתי קפה ובמסעדות? את הכיסאות מושכים חזק וגוררים על הרצפה, יש כאלה שמשוחחים וקצת מתנדנדים מה שמייצר עומס על זוג רגליים בלבד.

ההתנהלות הישראלית מצריכה ריהוט גן לבתי קפה שיהיה עמיד וחזק, עדיפות לריהוט שמצד אחד הוא נערם ומצד שני הוא בעל משקל, עדיף ממתכת מגולוונת או עץ טיק.

מעבר ליחס לוונדליזם ושחיקה בעקבות עומסים צריך גם להתייחס לכך שהריהוט בסוף בחוץ, והוא מקבל המון שמש, רסיסי טל, לחות ולעיתים גם מליחות.

אם לא די בכך לעיתים גם נשפכת הצלחת, או תכולת הכוס, לכן הריהוט צריך להיות סופר עמיד ואיכותי.

נראות- מכניסים את הרחוב פנימה

אין דרך טובה יותר מלמשוך את העיניים של העוברים ושבים מאשר ריהוט גן איכותי וייחודי.

ריהוט ייחודי ושונה בנוף מייצר סקרנות אצל העוברים ושבים, אם משלבים צבע מיוחד ובולט בשילוב של סגנון שהוא לא שגרתי, זה יבוא לידי ביטוי בשטח.

היום כבר יודעים שאחד הדברים שמושכים את הלקוחות לתוך עסקי מזון הוא נראות המקום, לכן שווה תמיד להיוועץ באנשי מקצוע מתחום העיצוב וביחד לבנות את התמהיל הייחודי לעסק.

יש חשיבות שכל המוצרים יתכתבו עם העיצוב ועם שאר האלמנטים כמו: התפריט, השילוט, צבעי המקום, סגנון המנות שמוגש ועוד.

בסופו של דבר ריהוט גן לבתי קפה הוא חלק אינטגרלי ומשמעותי בתמהיל העסקי וחשוב להשקיע בו ולתת לו מקום.