Site icon מקומונט גבעת שמואל

ריח רע מהפה – מה גורם לו ואיך מטפלים?

ריח רע מהפה, המכונה בעגה המקצועית “הליטוסיס”, הינו תופעה נפוצה מאוד הפוגמת בביטחון העצמי, באיכות החיים וביחסים הבינאישיים. בכתבה הבאה נראה מהן הסיבות האפשריות לריח רע מהפה וכיצד אפשר לטפל בהן.

את המידע מגיש לכם ד”ר אריאל סביון, הבעלים של “סביון מדיקל סנטר”– מרפאת שיניים בראשון לציון. ד”ר סביון נמנה על חלוצי רפואת השיניים המיקרוסקופית בגישה זעיר פולשנית בישראל, ובעל תואר מאסטר במדעי הלייזר מטעם אוניברסיטת ״אאוכן״ בגרמניה. ד”ר סביון הוא אימפלנטולוג (משתיל דנטלי) מוסמך מטעם ICOI – הארגון העולמי להשתלות דנטליות. עבודתו מתמקדת בביצוע השתלות דנטליות וטיפול במחלות חניכיים תחת קונספט כירורגיה זעיר-פולשנית, בשילוב של מיקרוסקופ דנטלי ולייזר.

ריח רע מהפה יכול לנבוע מקשת רחבה של סיבות המשתנות ממטופל למטופל, וחשוב להיות ערים להן:

איך מטפלים בריח רע מהפה?

קודם כל, יש להגיע אל רופא שיניים מיומן שיכול לאבחן את מקורו של הריח הרע, ובהתאם לכך להציע את הטיפול ההולם. הטיפול עשוי לכלול אחד או יותר מהצעדים הבאים:

ד”ר אריאל סביון הוא הבעלים של ״סביון מדיקל סנטר״ – מרפאת שיניים בראשון לציון. ד”ר סביון נמנה על חלוצי רפואת השיניים בגישה זעיר פולשנית בישראל ובעל תואר מאסטר במדעי הלייזר מטעם האונ׳ הגרמנית ״אאוכן״. ד”ר סביון הוא אימפלנטולוג (משתיל דנטלי) מוסמך מטעם ICOI – הארגון העולמי להשתלות דנטליות, אשר עבודתו מתמקדת בהשתלות דנטליות וטיפול במחלות חניכיים בגישת כירורגיה זעיר-פולשנית, בשילוב של לייזר ומיקרוסקופ דנטלי.