Site icon מקומונט גבעת שמואל

רמקולים שקועים המלצות? דירוג 5 רמקולים שקועים המומלצים ל-2020-2021

האם אי פעם שקלת לבנות מערכת סאונד ביתית היקפית שתביא לך את חווית הקולנוע הביתי המלאה במחיר סביר למדי? האם אתה מחפש רמקולי Bluetooth מצוינים שיכולים לספק חיבור מהיר ואיכות גבוהה? האם נמאס לך “לבזבז” מקום בבית על כל מוצרי החשמל? בשביל זה יש את הרמקולים השקועים! דירגנו עבורכם את 5 הסוגים של רמקולים שקועים המומלצים לשנת 2020-2021.

מקום 1:

רמקול שקוע קיר מלבן/עגול Klark&Helmer iQ6-S

חברת Klark&Helmer מציגה לנו את אותו הרמקול השקוע בשני מבנים שונים, האחד עגול והשני מלבני. שניהם בעלי אותו מפרט טכני אך חשוב לציין שתמיד הרמקול העגול, לא משנה איזה דגם יהיה בעל איכות סאונד טיפה יותר טובה שרק מומחים ישימו לב לכך. דגם זה מציג לנו את הרמקול השקוע האידיאלי בגודל 6.5 אינץ’, הרמקול מתאים להתקנה פנימית או חיצונית שכן כל רכיבי הרמקולים עשויים רכיבים עמידים – וופר סיליקון פטנט.

רמקול שקוע IQ6. צילום: מרכז הסאונד

דגם זה מגיע ל 160 וואט עם רגישות גבוהה של 88 דציבלים. הסאונד מאוד רך ונעים, הרמקול מתאים מאוד לקולנוע ביתי, סיפוק קרני הצליל מאוד מוקפדים ונוצרת חוויה אקוסטית ברורה וצלילים עשירים. ביצועי הבאס חזקים ותמונת הסאונד מאוד רחבה ומגיע באיזון רב. אחד היתרונות של הדגם הוא תגובת התדרים המהירה שלו והרחבה שלו, בין אם החדר עמוס ציוד או לא, הרמקול יגיב כראוי. המעבר בין התדרים לא מורגש בכלל ועובד בצורה אוטומטית. חשוב לציין, דגם זה יעיל הרבה יותר במקומות סגורים מאשר במקומות פתוחים. לדגם זה יש עיצוב ייחודי – Frameless, מסגרת דקה המגיע כמעט לקו 0 עם הקיר.

מפרט טכני

דגם:  iQ6-S עגול

עוצמה: 160W

אלמנטים: 6.5 אינץ’

מידת חיתוך: 20.9 ס”מ

רגישות: 88DB

התנגדות: 8 אום

משקל: 1 ק”ג

מחיר: 1,385 ש”ח

מקום 2:

רמקול שקוע BOSE DS 40F

רמקול שקוע לטווח מלא עם דרייבר יחיד בגודל 4.5 אינץ’ (114 מ”מ). לדגם זה שנאי רב שימושי עם כוונון גלגל אגודל חדשני לשינוי התקנת הרמקול השקוע ללא צורך בהשקעה מיוחדת. התכנוןן של הרמקול השקוע מאפשר הקתנה בתקרות צרות ובקירות עם עומק מינימלי של 163 מ”מ.

רמקולים שקועים Bose מגיעים עם חבילת אביזרים הכוללת סוגר להתקנה, גשר אריחים מתכוונן וערכת הרכבה ייחודית.

החברה מבטיחה לנו סאונד תוסס המפוזר באופן מאוזן בכל חלל החדר, חוויות צליל שונות בהתאם לצרכים השונים – ישנם מצבי סאונד שונים אותם נוכל להגדיר, מצב קולונע, מצב מסיבה וכו’. הפקת אודיו עם איזון דינמי. עוצמת הוואט של המכשיר היא 160W – עם רכישת הרמקולים השקועים תקבלו סט של שניים באריזה אחת! בסך הכל מדובר על רמקול דו כיווני ומערכת הרכבה מגוונת שמאוד נוחה לבתים, אך לפן מקצועי יותר הערכה פחות מתאימה.

צילום: מרכז הסאונד

מפרט טכני

דגם: BOSE DS 40F

הספק מקסימלי:  160W PEAK) 40W) ב-8 אום

גודל אלמנט: “4.5

מחיר: 1,385 ש”ח

מקום 3:

רמקול שקוע קיר עגול HK5-R Klark&Helmer

עוד דגם מומלץ לשנת 2020-2021 גם הוא שייך לחברת Klark&Helmer, החברה פשוט יודעת את העבודה. רמקול שקוע זה מספק צליל שופע המגשר על תדרים בטווח הביניים בצורה חלקה. יש לדגם זה עיצוב קומפקטי ומרשים הדורש פחות עומק הרכבה לשקע הקיר (5 אינץ’). אמנם הרמקול קטן ועוצמת הקול שלו היא רק 80 וואט, אבל הסאונד כל כך חד וכל כך מדויק שבשביל חללים סגורים אין צורך ביותר מזה, במיוחד עבור מערכת קולנוע ביתית. המחיר של הרמקול השקוע הוא די נוח (כ 850 ש”ח), ולכן אם חלל החדר הוא גדול תוכלו לרכוש שניים. ההתקנה היא מאוד פשוטה בשל הפטנטים של החברה, הטוויטר בעל עיצוב מסתובב הניתן לכוון בקלות להאזנה מרבית. מה נגיד, פתרון מושלם למי שמחפש רמקולים שקועים קטנים איכותיים.

מפרט טכני

דגם:  HK5

עוצמה: 120W

אלמנטים:5.25 אינצ’

רגישות: 88DB

התנגדות: 8 אום

משקל: 1 ק”ג

מחיר: 849 ש”ח

צילום: מרכז הסאונד

מקום 4:

רמקול שקוע מוגבר בלוטוס LUMI Audio FLC-6BT

אם אתם מחפשים פתרון קל ומהיר, זה הדגם עבורכם. למעשה מדובר על מגבר הבנוי על יחידת רמקול הכוללת בלוטוס מובנה וכך מתאפשרת הזרמת אודיו איכותי ללא שום מגבר חיצוני. הדגם בנוי בצורה איכותית הכולל בתוכו עם רשת מתקדמת להתמודדות עם מצבים שונים כדי לספק צליל מלא ומאוזן. הדגם מגיע עם סוגרי התאמה “קליק”, אותם ניתן לצבוע כדי להחמיא לעיצוב הרמקול. דגם זה כולל בתוכו רכיבים מתקדמים ומתהדר בטכנולוגיית חיזוק קול ובלוטוס עם אלמנט וופר בגודל 65 אינץ’. הרמקול הוא רמקול דו כיווני המגיע בסט של שני רמקולים שכל אחד מהם הוא בעל 120 וואט. אין ספק שדגם זה הוא הזוכה שלנו לשנת 2020-2021.

מפרט טכני:

דגם: FLC-6BT

הספק מקסימלי: 120W ב-2 אום

גודל אלמנט: 6.5

כמות בחבילה: 1 רמקול

בלוטוס: יש

מידות חיצוניות: 21 ס”מ

מידות חיתוך: 20.5 ס”מ

מחיר: 1,385 ש”ח

מקום 5:

זוג רמקולים שקועים POLK AUDIO V60

רמקולים שקועים Polk Audio אודיו V60 הוא בעל ביצועים גבוהים מאוד, הרמקול מתאים גם לתקרה וגם לקיר. הטוויטר בעל ביצועים גבוהים להדמיה חדה וברורה. קונוסי פוליפרופילן שהם חלק מהתכונות החדשות הם בשווי משקל של 6 אינץ’, הם המספקים בהירות מרהיבה, בס חבטני ויעילות גבוהה מאוד. מערכת הפיקים המסתובבת על ידי פולק מבטיחה פטנט התקנה מאובטח ללא רעידות. הרמקולים גדולים עם אפקט גובה בהתקנות של Dolby Atmos. הרמקולים מוסיפים צליל עשיר מובנה לתוך הבית בעזרת הוופר הדינמי, הטוויטר, עיצוב דו כיווני, ועוצמת קול של 100 וואט.

צילום: מרכז הסאונד

דגם זה מתאים למסעדות, לבתים, לקולנוע ביתי וגם למקומות חיצוניים כמו מרפסות, יאכטות וכו’. החיסרון היחיד של הדגם בא לידי ביטוי בעיצוב שלו, שהוא די סטנדרטי (אמנם Frameless) אבל אין בו דבר ייחודי. אחת הסיבות לכך שרוכשים רמקול שקוע הוא כדי לשפר את עיצוב הבית. אם עיצוב זה משתלב לכם טוב, אז בהחלט רמקול שקוע זה בעל ביצועים מעולים, הוא עמיד ושווה כל שקל.

מפרט טכני

דגם:  V60

עוצמה: 100W

אלמנטים: 5.25 אינצ’

רגישות: 88DB

התנגדות: 8 אום

משקל: 1 ק”ג

מחיר: 2,390 ש”ח

לסיכום

רמקולים שקועים הם המוצר הבא שאתם צריכים להכניס לתוך הבית שלכם. בעבר הרמקולים השקועים היו מתאימים למקומות יוקרתי וההתקנה שלהם הייתה מאוד מסורבלת. היום עם איש מקצוע תוכלו תוך שעות ספורות לשבת בנחת על הספה עם סאונד נהדר שיוצא מהרמקולים השקועים שלכם. יש לקחת בחשבון הרבה דברים לפני שבוחרים את הדגם הנכון לכם, בין היתר המיקום שלו בחלל, עוצמה, מספר יחידות ועוד. לכן, התייעצו עם אנשי המקצוע בחנות סאונד והגברה ותקבלו הכוונה מדויקת למוצר המתאים.