Site icon מקומונט גבעת שמואל

רעיונות לטיולי בת מצווה בחו”ל

בשנים האחרונות החלו משפחות רבות בישראל לבחור בטיול בת מצווה מושקע לחו”ל במקום או בנוסף לאירוע היוקרתי והנוצץ במועדון אקסקלוסיבי. יש מגוון יעדים המתאימים לטיולי בת מצווה, ביניהם יעדים אטרקטיביים באירופה הכוללים ביקור בפארק שעשועים נודע, טיולי ספארי באפריקה, טיול אקזוטי בתאילנד או בסין, טיול ארוך בארה”ב הכולל את דיסני וורלד או טיול מהנה עם הופעה של אחד מאלילי הנוער. כדי לבחור ביעד אטרקטיבי מומלץ להיוועץ עם חברת תיירות מובילה מאחר וזו יכולה לסייע להורים ולבתם לבחור ביעד המתאים ביותר למאפייניהם ולתקציב העומד לרשותם.

הצלחת הטיול תלויה בתכנון מקצועי וקפדני

ככל שמתקרבים לגיל בת מצווה ההתרגשות הולכת וגוברת במשפחה, ומתחילים לדון בנושא האירוע ו/או הטיול. יש בנות שמחכות ליום הגדול כדי לערוך מסיבה מושקעת ונוצצת יחד עם החברות ובני המשפחה, בנות אחרות יעדיפו טיול משפחתי מגבש ומהנה הכולל אטרקציות רבות וחוויה מיוחדת ומרגשת אותה זוכרים כל החיים. ניתן לתכנן טיול בת מצווה לחו”ל בו משתתפים כל בני המשפחה, אך במקרים מסוימים תעדיף כלת השמחה לצאת לטיול רק עם הוריה כדי ליהנות מזמן איכות ומחוויה משותפת רק לה ולהורים.

כדי לתכנן טיול בת מצווה יש לאסוף חומר ולקרוא על יעדים שונים, כמובן יחד עם כלת השמחה. לפני שאתם טובעים במידע ומשקיעים שעות ארוכות בגלישה בין אתרים שונים כדי לתכנן טיול עצמאי, כדאי לפנות לחברת תיירות המתמחה בטיולי בת מצווה, ומציעה מגוון יעדים אטרקטיביים ברחבי העולם. כך תוכלו לחסוך זמן רב וליהנות מארגון מופתי של הטיול, כל שעליכם לעשות הוא לארגן את המזוודות ולדאוג לדרכונים ולכסף לבזבוזים.

רעיונות ויעדים מומלצים לטיול בת מצווה

חופי יוון (צילום: עמיעד טאוב)

כאמור, יש מגוון גדול של יעדים אטרקטיביים ומומלצים לטיולי בת מצווה בחו”ל. לפניכם כמה רעיונות לטיולי בת מצווה:

 טיול ספארי באפריקה- יבשת אפריקה עצומה בגודלה ויש בה שלל אטרקציות לכל המשפחה. ניתן לשלב בטיול סיורי ספארי כדי לצפות בחיות בר מקרוב וליהנות מחוויה עוצרת נשימה, ממפגש מרתק עם חיות טרף ולהקות של פילים, בפאלו, זברות ועוד. במהלך הטיול ניתן ליהנות מאטרקציות רבות כמו בלון פורח, שייט בנהרות, טיול בכף התקווה, מפגש תרבותי עם שבטים מקומיים השומרים על מסורתם ועוד.

 חבילת נופש בקרפטוס- האי היווני הקסום שוכן בין כרתים לרודוס ונמצא במרחק קצר מישראל. ישנם דילים לקרפטוס במחירים כדאיים לכל המשפחה. טיסה לקרפטוס אורכת כשעה בלבד ותאפשר לכם לגלות אי מדהים ביופיו עם מקומיים חביבים, חופים נקיים עם חול לבן, רך ונעים, שלל מסעדות וטברנות, נוף פראי, כפרים ציוריים, מלונות מעולים במחיר שפוי ושלל אטרקציות לילדים כמו פארק מים, פארק אתגרי ועוד.

 יורודיסני- פארק השעשועים יורודיסני נחשב לאחד היעדים הפופולריים לטיולי בת מצווה לחו”ל. ניתן לשלב במהלך הטיול ביקור באתרים היסטוריים ברחבי צרפת, טיולים בטבע, מוזיאונים מעניינים וידועים בעיר הבירה פריז, שייט בנהרות ועוד.

לסיכום, יש מגוון רעיונות לטיולי בת מצווה בחו”ל, לכן כדאי לפנות לחברת תיירות המתמחה בנושא ויכולה להציע לכם ולבתכם יעדים נבחרים, וחבילות נופש אטרקטיביות במחירים משתלמים.