Site icon מקומונט גבעת שמואל

רעיונות מודרניים לעיצוב הסלון

חושבים לרענן את מראה הסלון? רוצים לתת שִיק מיוד לחדר המגורים המשפחתי? עוברים לבית חדש וחולמים על עיצוב מודרני וסלון מרהיב? סלון הוא האזור המרכזי בבית והמרחב המשפחתי המשמעותי ביותר בו, ולכן מובן שתרצו להקדיש לו חלק ניכר מעבודת העיצוב. חשוב מאוד שתרגישו טוב בסלון שלכם ושתתגאו בו. בניגוד לדעה הרווחת, עיצוב מודרני הוא ממש לא עיצוב קר ומנוכר. להפך. הוא יכול להיות חמים, משפחתי ומזמין ולהשרות אווירה נעימה ונינוחה על כולם.

עיצוב הסלון כולל התחשבות במבנה, בחירה איכותית של צבע קירות ווילונות וגם התאמה של רהיטים. הרהיטים עצמם צריכים להתאים למבנה החדר ולצבעים השולטים בו ולהיות נוחים ונעימים לבני הבית. כדאי מאוד להשקיע מחשבה מעמיקה בבחירת הרהיטים ולהקדיש זמן לבחירה נכונה, מעניינת, ייחודית ויפה. חשוב לזכור שאין זה משנה כמה עכשווי נראה חלל החדר, אם נרהט אותו בריהוט משעמם וחסר ייחוד, לא נרגיש בו טוב.

מחפשים השראה לעיצוב הסלון? הינה כמה רעיונות לעיצוב סלון מודרני שתוכלו להרגיש בו כמו בבית.

מראה תעשייתי שחודר אל הלב

הדבר המעניין ביותר בעיצוב מודרני הוא היכולת להשתמש בכל מה שאנחנו חווים ורואים סביבנו מחוץ לבית, ולהכניס אותו פנימה בצורה רכה ומעודנת. כך למשל אפשר להשתמש במראות של העולם המתועש כדי לייחד את הסלון ולהדהים את האורחים.

אז איך מעצבים סלון מתועש? מחפשים צבע קיר בטקסטורת בטון, משלבים בו משיכות אקראיות של צבע אפור ותולים ע הקיר שתי תמונות בהירות בסגנון מופשט ומודרני. מנגידים את האפרוריות של מראה הבטון באמצעות ספה בצבע חי כמו צהוב, כתום או אדום ומקשטים אותה בכריות נוי גדולות, רכות וצבעוניות. פורסים שטיח רחב, רך ונעים במרכז החדר ומוסיפים בו כמה צמחים ירוקים ומרעננים. כך מתקבל סלון ייחודי ויוצא דופן בסגנון מודרני שנעים לשהות בו.

צילום: PIXABAY

תאורה רכה מזוויות שונות

העיצוב המודרני מתאפיין בפריטים גדולים ומעוררי השתאות. הדברים נכונים גם בעיצוב סלון. אין דרך טובה יותר להציג בסלון פריטים גדולים ושימושיים וליהנות מתרומתם הייחודית למראה שלו מאשר להציב מנורת קריאה גדולה בפינת הסלון וליהנות מתאורה זוויתית ורכה.

לעיצוב מודרני במיוחד אפשר להציב על הרצפה מנורת קריאה גדולה ממתכת שמתכווננת לזוויות שונות ומשמשת גם את פינת הקריאה הסלונית וגם את הסלון כולו. אפשר להעמיד לידה כורסת קריאה נוחה או כריות נוי רכות ושטיח קטן. פינת הקריאה תרכך את הקווים הנוקשים של הריהוט המודרני ותציע לבני הבית תאורה אישית וחמימה.

וילונות רכים להשלמת המראה המודרני

כל עיצוב מודרני חייב לכלול פריטים עיצוביים קלסיים שישברו את הנוקשות וירככו את מראה החדר. וילונות לסלון הם פריט עיצוב הכרחי בסלון ובמיוחד בסלון המעוצב בגישה מודרנית. מומלץ להעדיף וילונות מבד ארוך בצבעים חמים ורכים או בהירים ואף שקופים. הניגוד המרתק בין הרכות של הווילונות והאופי הקלסי שהם מציעים, ובין המודרניות המתועשת שמודגשת ברהיטי הסלון ובשאר הפריטים העיצוביים בו, ינעים את השהייה בסלון ויאדיר את יופיו.

העולם המודרני אצלכם בסלון

סלונים בעיצוב מודרני רווחים בבתים רבים בארץ ובעולם, והרבה אנשים מעדיפים אותם. עיצוב מודרני מציע אפשרויות יצירתיות רבות ומגוונות, ולכן הוא כל כך מיוחד ומבוקש. אפשר לשדרג כל סלון בקלות ולהטמיע בו עיצוב מודרני כיד הדמיון הטובה. אז אל תהססו. הסלון שלכם מחכה לכם.