Site icon מקומונט גבעת שמואל

רשימה של מוצרים שכל אם לקראת לידה צריכה

זו עבודה קשה להיות אמא, ואין ספק שהידיים תמיד מלאות במשימות ובאחריות. אבל לפני שהתינוק מגיע, יש כמה מוצרים שכל אם מצפה צריכה לקבל. מחפשים מתנות ליולדות טריות? אולי ציוד תינוקות הכרחי לכל אמא טרייה? המאמר הבא עבורכם!

רשימה של דברים שאם לעתיד צריכה כוללת, ברא ובראשונה – מקום נוח לישון בו. אם בא לכם באמת לפנק את האם הטרייה, אתם יכולים לרכוש עבורה כרית אורטופדית. אמנם רוב האנשים לא חושבים על כריות אורטופדיות בתור מתנה ליולדת, אבל מדובר בבחירה מעולה. היא תשב לא מעט על המיטה בעודה מניקה את התינוק, אז כדאי שתהיה לה תמיכה אורטופדית בהתאם. מחפשים עוד מוצרים לתינוקות littlepenguin או מתנות ליולדות טריות? המשיכו לקרוא!

המתנות הכי מקוריות ליולדות שתמצאו

אם אתם מחפשים מתנה ליולדת טרייה, ויטמינים טרום לידתיים איכותיים הם אופציה. רק שימו לב, שלא כל הנשים מעוניינות ליטול ויטמינים. אם היולדת הטרייה מכירה את הנושא של ויטמינים, וגם קיבלה ייעוץ רפואי, זו תהיה אופציה לא רעה בכלל.

כמו כן, מתנה ליולדת יכולה גם ללבוש צורה של שמנים אתריים להרפיה, קופון עבור מטפלת בעיסוי לפני לידה, משאבת הנקה, חבילות של חיתולים בתור מתנות ליולדות, סטירלייזר (מחטא בקבוקי תינוקות), מחטא מוצצי תינוקות ועוד.

מוצרים שכל יולדת צריכה לפני הלידה

מחפשים מתנה ליולדת, מוצרים לתינוקות littlepenguin או בגדי תינוקות? תינוקות שזה עתה נולדו זקוקים לבגדים עטפים, חמים ומגנים. אם ככה, ציוד לתינוקות בתור מתנה ליולדות יכול לכלול גם בגדי תינוקות מסוגים שונים. חשוב להתאים את הביגוד לתקופה בשנה ולעונה, כי תינוקות גדלים מאוד מהר.

שקיות אחסון חלב אם בתור מתנה ליולדת?  מוצרים לתינוקות littlepenguin בהחלט יכולים לכלול זאת. בשקיות הנקה יש יתרון אדיר. עדיף לאחסן חלב בשקית מסוג זה ולא בכל סוג אחר של מיכל, מכיוון שלחלב אם יש חיי מדף קצרים ושקיות אלו תוכננו למטרה ספציפית זו של שמירה על איכות וטריות החלב.

תמונה: יחצ

ציוד תינוקות שכל אמא צריכה

מחפשים מתנה ליולדת הטרייה? אם ככה, מתנות או מוצרים לתינוקות littlepenguin יכולים לכלול גם שמפו ושטיפה לתינוק, קרם תינוק וקרם הגנה, אבקת טלק, משחות נגד פריחות של תינוקות (פריחת חיתולים) ועוד.

כידוע, לידה יכולה להיות אירוע מאוד מאתגר ומאומץ עבור יולדות טריות. וזה לא רק בגלל האתגרים הפיזיים, אלא גם בגלל האתגרים הנפשיים והרגשיים. אבל עם מתנות ליולדות שנוגעות בלב היולדת, אנו מקווים שתוכלו להקל קצת על היולדת בשינוי החיים המהותי כל כך הזה. ואם אתם רוצים לתת TOUCH  אישי, תמיד תוכלו לרכוש מתנות ממותגות ליולדות עם כיתוב ששולח מסר אישי ונוגע ללב. למשל, קופסת אוכל ליולדות טריות עם כיתוב של: “קופסת האוכל של האמא הכי טובה בעולם!”.