Site icon מקומונט גבעת שמואל

רשימת הבית היהודי לכנסת: מירי אברג’יל ושוקי זוהר נבחרו במקומות גבוהים

אתמול נערכו הבחירות המקדימות לבחירת רשימת חברי מפלגת הבית היהודי לכנסת ה-21, במרכז הכנסים וואהל בגבעת שמואל. בדירוג הרביעי והחמישי זכו חברת מועצת גבעת שמואל מירי אברג’יל ותושב העיר שוקי זוהר. 

הבחירות שנערכו אמש במרכז הכנסים וואהל התאפיינו באווירה שמחה וססגונית במיוחד כשמכל עבר ניבטים תמונות המועמדים והמועמדות מבין שלטי השמשונית, הפלאיירים ומסכי הטלויזיה שהוצבו במקום.

כבר בתחילת הערב נשמעו הסתודדויות אודות סיכוייה של חברת מועצת העיר מגבעת שמואל, מירי אברג’יל, להתברג במקום גבוה ברשימה, וזאת על אף שאינה פעילה ותיקה ומוכרת בקרב חברי המרכז, אך כנראה שרזומה עשיר וחיבור עם קבוצות פעילים מרכזיות עשו את שלהן.

עם סיום ערב ההצבעה, ולאחר שנספרו הקולות שוב ושוב, הוכרזה הרשימה המלאה – כשבראשה יושב הראש החדש שנבחר ע”י ועדה מסדרת לפני יומיים – הרב רפי פרץ, וכשהמקום השלישי ברשימה לכנסת משוריין אף הוא לאישה “מבחוץ” (שלא התמודדה בפריימריז).

נבחרת הבית היהודי. ראשון משמאל בשורה העליונה – שוקי זוהר. שלישיית משמאל בשורה התחתונה – מירי אברג’יל. צילום: אביחי טבק

את המקומות הראשונים כבשו חברי הכנסת המכהנים – מוטי יוגב והרב אלי בן דהן ומיד אחריהם, בפער קלוש, פעיל ותיק במפלגה – סגן ראש מוא”ז שומרון.

מיד אחריהם בספירת הקולות הגיע תושב הגבעה שוקי זוהר, מי שהיה בעבר יועצו הצמוד של יו”ר המפד”ל זבולון אורלב ובעל נסיון של כ-20 שנה במסדרונות הכנסת.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

אחריו בספירה הגיעה כאמור חברת מועצת העיר מטעם הבית היהודי, מירי אברג’יל, שלאור חוקת המפלגה “הוקפצה” מעל זוהר היישר למקום השישי ברשימה.

נזכיר, כי בשלב זה טרם הוחלט לאן פניה של המפלגה – האם לאיחוד עם מפלגת תקומה החרד”לית או אולי חיבור דווקא לליכוד, כפי שדובר בימים האחרונים, ואולי ריצה עצמאית.

בסקר שפורסם אתמול בעיתון “הארץ” זכתה הבית היהודי לשישה מנדטים, אך יש לזכור שבסקר זה הופיע הבית היהודי כמפלגה מאוחדת עם תקומה-האיחוד הלאומי, מה שאומר שגם אברג’יל וגם זוהר עדיין ממוקמים במקומות שאינם מספיק ריאליים על מנת להתברג לכנסת ה-21.