Site icon מקומונט גבעת שמואל

רשת “נוי השדה” ו”חלום יעקב” מגיעים למתחם המסחרי “שער העיר” בגבעת שמואל

“אזורים” מודיעה על חתימת שני הסכמים לפתיחת סניף רשת חדשה בשם “נוי השדה” הצפויה למכור פירות וירקות וכן רשת “חלום יעקב” הידועה במתחם המסחרי של אזורים, בפרויקט “שער העיר” בגבעת שמואל. “נוי השדה” ו”חלום יעקב” ישכרו במתחם המסחרי של פרויקט ההתחדשות העירונית של אזורים, שטח בגודל של 80 מ”ר ו-70 מ”ר בהתאמה, לתקופה של 5 שנים עם עוד 3 אופציות להשכרות נוספות למשך 5 שנים כל אחת. המתחם המסחרי צפוי להיפתח בשנת 2025 ויכלול גם משרדים.

המתחם המסחרי צפוי להיות חלק מפרויקט התחדשות עירונית, “שער העיר” ברחוב בן גוריון המרכזי ובסמוך לכביש 4. האזור כולו, והשכונה בפרט, עתידים לעבור התחדשות עירונית מהפכנית ולהוות את שער הכניסה החדש בחלק המערבי של גבעת שמואל. הפרויקט כולל בניית 367 יח”ד ב- 3 בניינים חדשים ברחוב בן גוריון 1-9, שניים בני 25 קומות ואחד 30 קומות, וזאת במקום 112 דירות קיימות ב- 9 בניינים ותיקים. הפרויקט יבנה בפורמט של בינוי-פינוי, שבמסגרתו חברת אזורים ביצעה החלפת קרקע עם המדינה. כיום, הבתים נראים מוזנחים, תושבי השכונה סובלים מפקקים ביציאה ובכניסה מהעיר והמסחר מצוי במרחק מה מהאזור. עם השלמת הפרויקט, הדיירים צפויים לקבל דירות חדשות בנות 4 חדרים, מרפסת, חניה ומחסן.

בנוסף, הדיירים ייהנו מפרויקט עירוב שימושים ובתוך כך מ-3,500 מ”ר שטחי מסחר. לראשונה ייהנו התושבים מסופרמרקט גדול באזור, סניף הום סנטר הנפתח לראשונה בשכונה ולא במרכז מסחרי או קניון. כמו כן, אזורים צפויה לפתח מרחבים ירוקים, מועדון דיירים וכיכר עירונית גדולה ומרכזית אשר תאפשר יציאה וכניסה סדורה יותר לעיר. הפרויקט צפוי להוביל שינוי משמעותי בשטח לטובת התושבים ולטובת העיר כולה. ייחודו נעוץ בהיותו במיקום מרכזי בכניסה לעיר מכביש 4 ועל צירי תנועה ראשיים המציעים נגישות מכל כיוון ולכל כיוון. הפרויקט גם יאפשר גישה נוחה יותר לתושבים לאוניברסיטת בר אילן, תחנת המטרו שצפויה לעבור שם M2 ושלוחתו הצפונית של הקו הסגול של הרכבת הקלה.

הדמיה של הפרויקט, קרדיט: 3Division.

אזורי המסחר בפרויקט “שער העיר” בגבעת שמואל כוללים היום את סניף “הום סנטר” שהינו מהיחידים אשר צפוי להיפתח בשכונה ולא בקניון או מרכז מסחרי, כמו כן שטחי המסחר צפויים לכלול סניף מרשת הסופרים “סיטי מרקט”, בית קפה, חנויות ומרפאה רחבת ידיים של אחת מקופות החולים.

דן מור, מנהל תחום הנדל”ן המניב באזורים: “אני מברך על העסקה עם “נוי השדה” ו”חלום יעקב” ושמח שאזורים מצליחה להרחיב ולגוון בתמהיל העסקים במרכז המסחרי בגבעת שמואל. המתחם יהווה את שער הכניסה לעיר וצפוי להפוך לאזור התוסס והמרכזי של השכונה והעיר כולה. המרכז ישרת באופן יומיומי גם את מאות דיירי הפרויקט וגם את כלל תושבי האזור, לאור מיקומו האסטרטגי בקרבה לרחוב בן גוריון המרכזי ולכביש 4. בעקבות התנועה הערה באזור, המרכז יהווה מוקד משיכה למגוון רחב של קהלים ואנו ממשיכים לפעול בכדי ליצור תמהיל עסקים מגוון שיתאים לאופיו של האזור”.