Site icon מקומונט גבעת שמואל

שאיבת סנטר כפול, עושה פלאים

סנטר כפול הוא תופעה רוחבית אצל נשים וגברים . הימצאותו של סנטר כפול יוצר תחושה אסתטית מאד לא נעימה לאור העובדה שטיפוח העור, הפנים והגוף הם נושאים אקוטיים ולכן המטופלים מחפשים פתרונות בדרכים שונות.

איך נוצר סנטר כפול

צילום:pixabay

בחלק העליון של הצוואר קיימים תאי שומן תת עוריים מתחת לקו הלסת הגורמים לכך, בעיות הורמונליות וסטרואידים, התרופפות של השרירים, חוסר גמישות של השרירים ושינויים עקב גילם של המטופלים. אצל אנשים מסוימים נוצר סנטר כפול מנפילת העור לאחר ירידה במשקל ואצל אחרים עקב בעיה גנטית שאין אפשרות למנוע אותה.

גם תזונתם של המטופלים היא בעלת השפעה מהותית ועלולה לגרום לסנטר כפול. לדוגמה, צריכת סוכר, מלח ואלכוהול. המזונות הללו מכילים כמות גדולה של נוזלים המצטברים ברקמות . רק אם הלקוח יחליט לבצע דיאטה מאוזנת ולחדול מאכילת מאכלים סופחי נוזלים, הוא יחוש בשינוי כיוון שבכללי יהיה הרבה פחות נפוח.

מה הפתרון לסנטר כפול

הסנטר הממוקם במרכז הפנים של המטופל הוא בולט ולכן אי אפשר שלא להבחין בסנטר הכפול דבר הממריץ את הסובלים מתופעה זו למצוא פתרון מהיר ומקסימלי.

הפתרון המוביל הוא שאיבת סנטר כפול. זוהי טכניקה חדשנית המתבצעת בהרדמה מקומית השואבת באלגנטיות את השומן העודף בסנטר הכפול היוצרת מבנה אחיד וסימטרי של הסנטר . מבחינה אסתטית רואים שינוי תהומי, העור מתוח באופן מלא או חלקי על פי החלטת הלקוחה והוא יוצר נראות הרבה יותר צעירה .

שאיבת סנטר כפול

כשהגורם לסנטר הכפול אצל מתבגרים הם עודפי השומן מבצעים שאיבת סנטר כפול על ידי שאיבת שומן בלבד . מכיוון שעור הפנים הוא צעיר יחסית, הוא עדיין גמיש ולכן לאחר שאיבת השומן הוא יתאים את עצמו למבנה החדש שייוצר .

במקרים חריגים קיים צורך בהשתלת שתל לסנטר לאור חוסר ההתאמה בין המבנה ונראותו של האף מול הסנטר המרוקן משומן עקב שאיבת סנטר כפול . אף על פי שמדובר בשתל קטן הוא מכריע בנראותה של הלסת וביצירת התאמה מושלמת זה לזה.

קליניקה מקצועית

ד”ר וולף הוא מנתח בעל שנות ניסיון רבות שישמח לענות על כל שאלה ולבצע עבורך שאיבת סנטר כפול.