Site icon מקומונט גבעת שמואל

שאלון הבחירות של גבעת שמואל – היה חם… ואתם בחרתם ב:

ראש העיר יוסי ברודני ניצח כצפוי בשאלון הבחירות של מקומונט גבעת שמואל בו השתתפו אלפים מתושבי הגבעה. רונית לב שעדיין לא הכריזה על מועמדות הפתיעה עם 21%.

שוב מתברר ששאלון הבחירות של מקומונט גבעת שמואל מעורר אמוציות מיוחדות בקרב המתמודדים/ות השונים/ות על ראשות העיר ותומכיהם ונראה ששיטות המניפולציה השונות הופכות מתוחכמות ומאתגרות יותר מפעם לפעם, אך בסופו של ניתוח ההצבעות מנצח שאלון הבחירות של גבעת שמואל הוא – ראש העיר המכהן יוסי ברודני שצפוי להמשיך לקדנציה נוספת. 

שאלון הבחירות של מקומונט גבעת שמואל עלה לפני כשבועיים לאוויר על מנת לתת טעימה לתושבי גבעת שמואל – ולמתמודדים השונים – אודות יחסי הכוחות הפוליטיים בעיר, לקראת הבחירות המקומיות שייערכו באוקטובר 2018.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

חשוב לציין כי השאלון לא התיימר להיות סקר בעל מתודות מקצועיות וניתוחים סטטיסטיים אך בהחלט יכול להוות סמן לבחירות בגבעה.

לצערנו, היו מי שראו בו מטרה חשובה לטובת קמפיין הבחירות שלהם והחליטו שבמבחן הזה – כל האמצעים כשרים.

היו מי שבחרו להפעיל מתנדבים ותוכנות רובוט שונות לטובת השפעה על תוצאות הסקר, אך הפעם נערכנו, בשיתוף המומחים של חברת Opinion Stage לניתוח התוצאות תוך ניקוי הצבעות חשודות וניטרול מרבי של מניפולציות על המערכת וניקינו עשרות אלפי הצבעות של רובוטים שניסו להשפיע על התוצאות, ובסך הכל הצביעו בסקר אלפים מתושבי הגבעה.

ייתכן שהתוצאות אינן מדעיות ומדויקות ברמת דיוק מרבית, אך הן בהחלט משקפות את הלך הרוחות ויחסי הכוחות בקרב התושבים שהשתתפו בסקר.

והרי התוצאות…

כצפוי, את המקום הראשון בסקר קטפה סיעת “תנופה בגבעה” והעומד בראשה – ראש העיר המכהן, יוסי ברודני, אשר זכו ל-48% מהקולות.

יוסי ברודני. צילום מוקי שוורץ

אחריו הגיע המועמד היחיד שהכריז באופן רשמי על ריצה לראשות העיר ואף החל בקמפיין בחירות מאורגן – רו”ח גל לנצ’נר וסיעתו “גבעת שמואל מתחדשת”, אשר קיבלו את הצבעתם של 31% מהקולות הכשרים.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

הפתעה מיוחדת נרשמה במקום השלישי – רונית לב, אל”מ במיל’ ותושבת ותיקה בגבעה אשר עוד טרם הכריזה על התמודדות באופן רשמי – קיבלה את אמונם של 21% מהמצביעים בשאלון, כשלכאורה פיזור ההצבעות והתמיכה שקיבלה היו האותנטיים ביותר.

בניגוד למתוכנן, מצביע השאלון כיוון המאבק בקרב המתמודדים על ראשות העיר, ופחות מייצג את מאבקי הכוחות בין הרשימות השונות. בשל כך, גם התוצאות שהתקבלו היו נמוכות במיוחד ונכנסו בגדר הטעות הסטטיסטית ואינן יכולות ללמד על יחסי הכוחות האמתיים בין הרשימות השונות.

מקומונט גבעת שמואל נערך בימים אלו לביצוע שאלון המבוסס על ספר הבוחרים של משרד הפנים ובו יוכל כל תושב להצביע פעם אחת בלבד לאחר הזדהות.

 

בהתאם להנחיות ועדת הבחירות המרכזית – אנו מבקשים להבהיר כי השאלון האינטרנטי ביוזמת מקומונט גבעת שמואל, אינו סקר ואינו מהווה מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות אלא על הצבעה אינטרנטית בלבד ועל כן לא ניתן להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור

 

כתבות נוספות:

יש אליפות! קבוצת בן גוריון מגבעת שמואל זכתה באליפות המאמאנט האזורית

 

פעילות לקיץ לילדי גבעת שמואל

ראש אכ”א, אלוף מוטי אלמוז בכנס בגבעת שמואל: “תמשיכו להוציא סרטונים משפילים ופוגעניים נגד בנות!”