Site icon מקומונט גבעת שמואל

שאלות נפוצות על הקפאת שומן

טיפולי האסתטיקה יכולים לעזור לך להשיג את המראה שחלמת עליו. טיפולי הקפאת שומן הם טיפולים מתקדמים אשר מאפשרים לך להיפתר מעודפי שומן באזורים עקשניים. הם יכולים להתאים לאנשים שעברו תהליך של ירידה במשקל, אנשים שעושים ספורט ואנשים שרוצים להוריד שומנים באזור ספציפי.

רגע לפני הגעה לטיפול וחיפוש אחר קליניקה המתמחה בתחום של הקפאת השומנים יכולות להיות לך שאלות רבות וכאן ריכזנו עבורך את המידע החשוב על התחום.

למי מתאים הטיפול?

הטיפול מתאים לאנשים אשר רוצים לצמצם את השומן באזור מסוים. אנשים אשר השמינו מעט, שעשו דיאטה אך השומנים נשארו בעקשנות באזור ספציפי ואנשים שעושים ספורט אך לא מצליחים לחטב אזורים מסוימים בגוף, ייהנו מטיפול הקפאת שומן. הטיפול אינו מתאים לאנשים אשר רוצים לרזות בכל הגוף. כמו כן, יכולים להיות מצבים כמו מחלות מסוימות או זיהומים שימנעו את ביצוע הטיפול (ולרוב ניתן יהיה לבצע אותו בעתיד).

מהם היתרונות של הקפאת שומן על פני טיפולים כירורגיים?

הקפאת שומן נעשית ללא כל התערבות כירורגית. מכאן אפשר להבין כי הטיפול מתבצע בעירות מלאה, ללא צורך בהרדמה ולא נעשה כל חתך כדי להשיג את התוצאות הרצויות. ההקפאה מתבצעת בקליניקה תחת השגחה של מטפל מקצועי ומנוסה ועם זאת אין צורך במרדים. טיפול הקפאת השומן יכול להתאים לאנשים שעברו תהליך של ירידה במשקל אך אינם מרוצים לחלוטין מהמראה כיוון שהשומן נשאר באזורים מסוימים.

צילום: יחצ

מה משך הטיפול ומתי ניתן לראות תוצאות?

כל טיפול של הקפאת שומן נמשך כ-70 דקות. במהלך הטיפול מוקפאים תאי השומן שנמצאים מתחת לשכבת העור. ההקפאה הורסת את התאים והגוף בסופו של דבר ישליך אותם דרך מערכת הניקוי והפסולת. לכן, את התוצאות אפשר לראות כחודשיים עד שלושה מרגע הטיפול הראשון. יש לציין כי על אף שפעמים רבות התוצאה הרצויה מתקבלת לאחר הטיפול הראשון, יתכן ויהיה צורך בעד שלושה טיפולים לאותו אזור.

מהן תופעות הלוואי של הטיפול?

הטיפול של הקפאת השומן מתבצע כשהמטופל ער, ללא התערבות כירורגית. לכן, אין כל תופעות אשר נלוות לניתוחים והרדמות. עם זאת, יכול להיות כי לאחר הטיפול עצמו תהיה תחושת אי נעימות על גבי העור, תופיע אדמומיות או שתהיה בצקת באזור הטיפול. כל התופעות הללו יחלפו תוך מספר שעות עד מספר ימים מסיום הטיפול.

כיצד אפשר למצוא את הקליניקה המתאימה להקפאת שומן?

לא כל מקום הוא המקום המתאים לבצע טיפולים כמו הקפאת השומן. הקליניקה צריכה להיות פתוחה בפניך ועל הגורם המטפל לענות על שאלותיך עוד לפני ההגעה ליום הטיפול. חשוב מאד למצוא קליניקה בעלת ניסיון עשיר בתחום. שהמטפל והמלווים במקום יוכלו לענות על שאלותיך לפני, במהלך ואחרי הטיפול. כמו כן, כדאי להתרשם מהמפגש הראשוני, להבין לאילו תוצאות ניתן להגיע ולקבל מענה לכל השאלות החשובות מבחינתך.