Site icon מקומונט גבעת שמואל

שבועות בגבעת שמואל: מאות שיעורי תורה, הפנינג חקלאי, להקת שלווה ונועה קירל אחת

ליל חג השבועות, חג מתן תורה, נחגג בגבעת שמואל כמיטב המסורת עם מאות שיעורי תורה מרתקים בעשרות בתי כנסת בעיר לאורך כל הלילה. אמש, אסרו חג, נערך המופע המרכזי לתושבים עם הפנינג ברוח החג ומופע מרכזי שכלל את להקת שלוה ומלכת הנוער – נועה קירל.

השיעורים כללו שיעורים משותפים לגברים ונשים, שיעורים נפרדים, שיעורים בשפה האנגלית ושיעורים לילדות, נערות ונשים. מרבית השיעורים הועברו ע”י תושבי העיר, שחוץ מהיותם גרים בעיר הם ממלאים תפקידים בכירים כמו: המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו”ד רז ניזרי, דיקאן הפקולטה למשפטים של אוני’ בר אילן, פרופ שחר ליפשיץ, מפכ”ל המשטרה בדימוס, רוני אלשיך, ד”ר שלמה נס “המפרק של המדינה” ועוד.

השנה בפעם הראשונה בגבעת שמואל היה גם תיקון ליל שבועות ישראלי אותו הנחה יואב לימור והשתתפו בו ראש העיר, יוסי ברודני, מפקד חיל האוויר לשעבר אלוף (מיל) אמיר אשל, היועץ האסטרטגי משה גלוגהפט, הפעילה החברתית מהרטה ברוך. התיקון התקיים בבית השקוף אותו גדשו מאות תושבים.

נועה קירל. צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש

ליל חג השבועות בגבעה היה מעניין ומרתק. אנשים הלכו לכאן ולשם ולא נמצא אדם איתר שיעור או הרצאה שעניין אותו.

ביום שני, אסרו חג השבועות, המשיכו לחגוג בגבעה: אחה”צ התקיים בגינת האירועים הפנינג מושקע במיוחד בו התהלכו דמויות רחוב, סדנאות ברוח החג כמו הכנת טנא, שזירת פרחים ועוד. היה גם מעגל מתופפים, אוטו גלידה חופשי, צילומי מגנטים ועוד. מאות ילדים וילדות עם הוריהם גדשו את הפארק כשחיוך והנאה מרובה ניכרת בפניהם.

מיד אח”כ, כשהחשיך, עלו לבמה להקת “שלוה” הטרנדית והמבוקשת וריגשה את הקהל. בשיא הערב, לקול צהלות הקהל, עלתה וטרפה את הבמה כוכבת הפופ הגדולה בישראל – נועה קירל. בקיצור, משעמם בגבעה לא היה.

הפנינג ברוח החג. צילום: יח”צ מתנ”ס גב”ש