Site icon מקומונט גבעת שמואל

שבוע החינוך: ילדי הגנים מארחים

במסדרת אירועי שבוע החינוך שמציינים בגבעת שמואל השבוע, 45 גני הילדים העירוניים אירחו אמש, ויארחו בהמשך השבוע, אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית – קשישים/עולים חדשים/חיילים/שוטרים תלמידים ועוד, לפעילות והנאה משותפת.

יומו השני של שבוע החינוך, סיפק רגעים יפים ומרגשים כשהבוקר אירחו גני הילדים העירוניים: משפחות עולים חדשים, את אנשי השיטור הקהילתי, אזרחים וותיקים, תלמידים ועוד לפעילות משותפת, שיח ויצירה . כך ניתן היה לראות הבוקר פעילות קצת שונה של ילדי הגן כשהם רוקדים עם האזרחים הוותיקים, מוקירים את פעילותם של אנשי השיטור העירוני והמתנדבים, נהנים מיצירה משותפת עם  חברות החוג ‘סבתא סורגת’, מקיימים פעילות ושיח עם עולים חדשים, עם תלמידים ועוד. כן הצטרפו לביקור בגנים ולפעילויות: ראש העיר יוסי ברודני, מנהלת אגף החינוך אתי דהן, צוות האגף ומפקחות משרד החינוך .

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

לדברי מנהלת מחלקת הגנים בעירייה זויה טראוב לקראת יום ‘גנים מארחים’ בשבוע החינוך, תיכננו במשותף עם צוותי הגנים כי כל גן יקיים פעילות משותפת בנושא אחדות עם קבוצות אוכלוסייה שונות. כמות התגובות הנלהבות והנרגשות הן מצד הילדים וצוותי הגן המארח והן מקבוצות האוכלוסייה השונות שהתארחו, רק חידדו לנו כמה חשובים המפגשים המפרים הללו. אין ספק שהפעילות המשותפת תרמה לשני הצדדים”.

רוב גני העיר קיימו הבוקר את הפעילות, וחלקם של הגנים יקיימו אותה בהמשך השבוע עם אירוח חיילים וקבוצות אוכלוסייה נוספות.

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל