Site icon מקומונט גבעת שמואל

שבוע הספר בגבעת שמואל: סיפורים, מיצגי רחוב והרכבים מוסיקליים מקומיים

גבעת שמואל הצדיעה בשבוע שחלף לספרות העברית וחגגה יחד עם כל עם ישראל את שבוע הספר העברי בדוכני ספרים, פעילויות קריאה לילדים ולמבוגרים והפנינג עברי עם טעם של עוד.

שבוע הספר שהתקיים השבוע בכל רחבי הארץ, קיבל זווית נוספת, תרבותית ומשמחת, בפעילות שנערכה לכבוד הספרות העברית בגבעת שמואל. כמדי שנה, שדרת העצמאות שבמרכז העיר התמלאה בהרכבים מוסיקליים, תיאטרוני בובות, ‘הצגות מספרות’ לילדים, ליצנים ועוד.

הרוח הנעימה שציננה מעט את האוויר החם שנשב במהלך שעות היום יצרה לכולם חוויה של ממש. מאות תושבים מגבעת שמואל ומהאזור, בהם תינוקות, ילדים, הורים, סבים וסבתות באו וגדשו את שדרת העצמאות המוריקה.

דוכני ספרים, פינות יצירה ומופעים. צילום: מתנ”ס גב”ש

ומה היה לילדים, דור העתיד שלנו? יצירות בעקבות הסיפורים, הרכבים מוסיקליים עם פסנתר וחליל, רביעיית גרוב, טריו חליל, קלרינט ואבוב ועוד, תאטרוני בובות הצרצר והנמלה, הזחל הרעב ועוד, ההצגות הבובה זהבה וחברים, האריה והעכבר ועוד, ניפוחי בלונים במגוון צורות, שעות סיפור עם שלגיה, הברווזון המכוער, איילת מטיילת, עץ הבלונים וכמובן יריד ספרים מטעם צומת ספרים.

עבור הילדים וההורים מדובר בחוויה חשובה ובלתי נשכחת. בעולם שבו החדשנות משיגה את הדמיון, כדאי לזכור את הספרים האהובים שלנו, שצמחנו עליהם”, אומרת מירי אסנר, מנהלת התרבות במתנ”ס גבעת שמואל, שעמד מאחורי הפקת האירוע בגבעה.

שדרת העצמאות. צילום: מתנ”ס גב”ש
מאות ילדים, ומבוגרים לקחו חלק. צילום: מתנ”ס גב”ש