Site icon מקומונט גבעת שמואל

שוב היתושים חוזרים

כישראלים , אתם בוודאי יודעים שחודשי הקיץ שלנו הם מאוד חמים ועתירי לחות. כשהקיץ מגיע הוא מביא איתו הרבה דברים חיוביים וכיפים אבל הוא מביא איתו גם את החרקים. החרקים המעופפים מגיעים עם הקיץ ובעיקר מגיעים הייתושים. היתושים עוקצים אותנו, גורמים לנו להתגרד, לא לישון בשקט בלילה ולכן עדיף להימנע מעקיצות הייתושים המיותרות .

בשוק הישראלי ישנם כמה וכמה פתרונות כדי להימנע מעקיצות יתוש כגון: משחות נגד עקיצות ייתוש, נרות להרחקת ייתושים, תרסיסים שונים ,רולים למריחה, צמידים שמרחיקים יתושים וגם קוטלי יתושים. לצערנו הרב, חלק מהמוצרים שהזכרנו כאן מכילים חומרים שאינם בריאים  כגון “דיט”   DEET שמסוכן לנשום אותו, חלק מהפתרונות לעיל צריך לתחזק , למלא נוזלים , למלא טבליות בכל שימוש וכו. לכן, אנחנו רוצים להמליץ לכם על הפיתרון הטוב ביותר והקל ביותר לתפעול . הפתרון שאנחנו רוצים להמליץ לכם על מנת להימנע מעקיצות יתוש הוא השימוש בקוטל יתושים חשמלי שישים לכם סוף לעקיצות וגירודים בחודשי הקיץ החמים. כמובן שישנם סוגים רבים של קוטלי יתושים ועליכם לבחור את קוטל היתושים שבדיוק מתאים לצרכים שלכם. לדוגמא לשימוש ביתי אנחנו ממליצים על קוטל יתושים המכיל נורה אחת של 11W או 2 נורות של 8W וזאת על מנת שהאור האולטרא סגול לא יפריע לכם לישון בלילה.

תמונה: pexels

קוטל יתושים מומלץ הוא קוטל יתושים חזק שמגיע עם שנאי עוצמתי שמצליח באמת לקטול את היתושים ולא רק לגרום להם להתעופף אליו.

קוטל היתושים מוסקיטו, הוא קוטל יתושים מומלץ מאחר והוא מצליח למשוך אליו סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים. לאחר שהחרקים המעופפים מתקרבים אל קטלן היתושים באמצעות המנורה אולטרא סגול, השנאי העוצמתי של הדברה נגד היתושים מייד קוטל אותם. זכרו, הקטלן לא שואב אליו את היתושים, לא מרחיק אותם אלא קוטל אותם באופן מייד ברגע שהם מתקרבים אל הקטלן.

אם כן, בתוך קטלן היתושים מוסקיטו מצוייה גם נורת פיליפס אולטרה סגול עוצמתית בעוצמת 11W שגורמת לייתושים או לחרקים המעופפים להתקרב אל קוטל היתושים. זכרו, שהנורה רק עושה אור בצבע סגול שזה סוג האור שאליו נמשכים חרקים מעופפים. המנורה לא קוטלת את הייתוש והיא רק מושכת אליה את הייתוש. במקומות גדולים וציבוריים שיש בהם הרבה אור, אנחנו ממליצים לרכוש קוטל יתושים ען 2 או 3 נורת בעוצמת 20W כדי שהקטלן יהיה אפקטיבי. לבתים אנחנו ממליצים לרכוש קוטלי יתושים ען כמות קטנה של נורות על מנת שלא יפריע לכם בלילה.

המאמר בחסות חדשות bignews