Site icon מקומונט גבעת שמואל

שחקן הכדורסל סטפאן קארי יככב בקמפיין של מותג רכב היוקרה אינפיניטי

קארי נחשב בעולם לספורטאי על , לאחר שהשלים החודש זכיה שניה בשלוש שנים האחרונות באליפות ה NBA עם קבוצתו, הגולדן סטייט וורייר, ולאחרונה חתם על חוזה הגדול ביותר בהיסטוריה של ה- NBA,בסך 201 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים. קארי ייקח חלק בקמפיינים טלוויזיוניים בארה”ב, בסין, בישראל ועוד.

מותג רכב היוקרה אינפיניטי הודיע על חתימת חוזה פרסום ושיווק  לקיץ הקרוב עם סטפאן קארי כוכב הכדור סל מקבוצת הגולדן סטייט וארייר.  קארי נחשב בעולם לספורטאי על , לאחר שהשלים החודש זכיה שניה בשלוש שנים האחרונות באליפות ה NBA  עם קבוצתו, הגולדן סטייט וורייר, ולאחרונה חתם על חוזה הגדול ביותר בהיסטוריה של ה- NBA, בסך 201 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים.

במסיבת עיתונאים שנערכה אמש אמר סטפאן קארי כי “אינפיניטי הוא מותג שהכרתי והערצתי בזכות המורשת החזקה של ביצועים, עיצוב, וטכנולוגיות פורצות דרך. אני מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על  תשוקה, ואני נפעם לעבוד עם אינפיניטי כדי לעזור לספר על אנשים שמונעים לעשות יותר כדי לממש את הפוטנציאל שלהם.”

רונלד קרוגר מנכ”ל אינפיניטי העולמית אמר כי ” ארה”ב היא השוק הגדול ביותר שלנו,  ובסין נמצא השוק הצומח הגדול ביותר שלנו, ולכן שותפות עם קארי היא דרך מצוינת להגיע לצרכנים ברחבי העולם בצורה אותנטית”.

סטפן קרי צילום אינפיניטי חו”ל