Site icon מקומונט גבעת שמואל

שחקני קהילת ”היכל יהודה” זכו בליגת בתי הכנסת הארצית

השחקנים ניצחו את קהילת בית הכנסת ”היכל חנה מורשה” מפתח תקווה בתוצאה 81:62. השחקן שכיכב במשחק הוא ברק גורביץ שנבחר גם לשחקן המצטיין.

 

קהילת “היכל יהודה” מגבעת שמואל ניצחה את קהילת “היכל חנה מורשה” מפ”ת בתוצאה  81-62 וזכתה בליגת בתי הכנסת הארצית.

ליגת בתי הכנסת בגבעת שמואל פועלת תחת ניהולה של ועדת הספורט במתנ”ס גבעת שמואל בשיתוף איגוד הכדורסל מתוך מטרה לקדם את הספורט העממי-תחרותי, הבריאות, והגיבוש החברתי.

122 בתי כנסת חברים בליגה אבל “היכל יהודה” הייתה הטובה ביותר ועלתה לגמר טורניר האלופות שכלל קבוצות מרחבי הארץ – ירושלים, מודיעין, חיפה, כרמל, נתניה, פתח תקוה שומרון ועוד. לאחרונה התקיים הגמר הארצי של ליגת בתי הכנסת והקהילות ואת גבעת שמואל ייצגה כאמור קהילת “היכל יהודה”. פתח את הערב בדברי תורה רז שרייבר, חבר הנהלת המתנ”ס. את האירוע כיבד בנוכחותו ראש העיר שבירך את השחקנים והודה לעוסקים במלאכה למנהל מחלקת הספורט במתנ”ס, יצחק סמו ולחבר הנהלת המתנ”ס, רז שרייבר.

צילום אילוסטרציה.

המחצית הראשונה של משחק הגמר הייתה צמודה ומלאה תהפוכות, היתרון עבר בין הקבוצות עד לסיום המחצית. ברבע השלישי, היכל יהודה התחילה ללחוץ על הדוושה ואלופת המושבה עדיין נשארה בעניינים. ברבע הרביעי והאחרון ניכרו סימני העייפות על הקבוצה האורחת מה שנתן לאלופת הגבעה את התזמון לפתוח פער ולשמור עליו עד לסוף המשחק עד לצליל הניצחון – אז הראה לוח התוצאות 81-62. הירבה לקלוע לקבוצת היכל יהודה ברק גורביץ וקיבל את גביע ה-mvp של המשחק מחבר מועצת העיר, עדי גרוס. הגביע הוענק לקפטן האלופה עודד קופר מיו”ר אליצור גבעת שמואל ציקון הירשוביץ.