Site icon מקומונט גבעת שמואל

בהשתתפות שחר פאר ואנדי רם: נפתח מרכז הטניס והספורט בגבעת שמואל

ראש העיר ברודני, עם שחר פאר ואנדי רם. צילום: יחצ מתנס גבעת שמואל

בעיר פעילה ומעודדת בריאות כמו גבעת שמואל, רבים מהתושבים עוסקים בספורט כאורח חיים וכבילוי. השבוע, זכו תושבי גבעת שמואל לחנוך גם את מגרש הטניס החדש שיאפשר מגוון נוסף של פעילויות – לילדים ולמבוגרים כאחד. בנוסף, מתוכננת לקום קבוצה מקומית כשהשאיפה – השתתפות בליגה הארצית.

בטקס מרגש וספורטיבי, נפתחו רשמית שני מגרשי טניס במרכז הספורט הצמוד לבי”ס מורשת מנחם בגבעת שמואל. בשנים האחרונות התפתח בגבעה מועדון הטניס וכבר עתה מונה המועדון כ-150 ילדים ובני נוער עם רכז הטניס דודי נודל והמדריך דניאל אוחיון. פתיחת שני המגרשים הם כחלק מתפיסת העיר המקדמת אורח חיים בריא ומתמקדת בקשת רחבה של חוגי ספורט.

ראש העיר ברודני, עם שחר פאר ואנדי רם. צילום: יחצ מתנס גבעת שמואל

“כיוון שהביקוש לטניס גובר, הקמנו עוד שני מגרשים מקצועיים ברמה שיכולה לתת מענה למשחקי ליגה בכל הרמות של איגוד הטניס בישראל. מרגש לראות את השחקנים הצעירים שבעוד שעות אחדות יחבטו בכדור ויקדמו את הישגיהם הספורטיביים. ילדים אתם צריכים להגיע להישגים לפחות כמו של שחר פאר ואנדי רם”, אמר ראש העיר, יוסי ברודני לאחר שגזר את הסרט יחד עם חברי מועצת העיר.

יצוין, כי בתכנית העבודה של מחלקת הספורט במתנ”ס קיימת כוונה ברורה להקים קבוצות נוספות ולעבות את מספר המשתתפים ואפילו להשתתף בליגת הטניס הארצית. “משחק הטניס מהווה נדבך חשוב במגוון סוגי הספורט שאנחנו מנגישים לתושבים. הכוונה שלנו לחתור למצוינות ולהגיע גם לליגה הארצית”, אומר סמו יצחק, מנהל המחלקה. “אני שמח שלתושבי גבעת שמואל יהיה מתקן טניס ברמה גבוהה ובטוח כי ההישגים של הילדים ינסקו”, סיכם מנחם צוריה חבר מועצת העיר ויו”ר הנהלת המתנ”ס.

את הטקס כיבדו בנוכחותם שחר פאר שהייתה ממוקמת מקום 11 בעולם, ואנדי רם שדורג במקום השביעי בעולם במשחקי זוגות, שאף חנכו את המגרשים במשחק ראווה. למשתתפים ציפתה תצוגת טניס נפלאה של הצמד.

מיד אחר כך, ילדי מועדון הטניס של גבעת שמואל נהנו מפעילות במגרשים החדשים עם שחר פאר ואנדי רם. הטקס נחתם בגמר אליפות גבעת שמואל בטניס אליו הגיעו אלי בלוטנר ובן דנן ששיחקו בליגת גבעת שמואל.

“אנחנו מזמינים את התושבים מקטן ועד גדול להצטרף לעשרות שכבר נהנים מחוגי הטניס המקצועיים שקיימים במתנ”ס. בשנה הבאה אנחנו ניפתח ליגה גם לילדים”, אומרת מנהלת המתנ”ס, שירלי אחיטוב.

גוזרים את הסרט. צילום: עדי לוין