Site icon מקומונט גבעת שמואל

שיא חדש בגבעת שמואל: נמכר פנטהאוז ב-6 מיליון שקל 

עסקה חדשה קובעת שיא חדש למחירי הפנטהאוזים בגבעת שמואל – פנטהאוז בן 6 חדרים נמכר בסכום של 6 מיליון שקל. הפנטהאוז שנרכש מוקם במסגרת פרויקט ECO רמת הדר החדשה של גינדי-זיתוני

מחירי הדיור בגבעת שמואל ממשיכים לנסוק כשהפעם במוקד – עסקה לרכישת יחדת דיור בודדת, פנטהוז, ב-6 מיליון ש”ח. הפנטהאוז נשוא העסקה ממוקם כחלק מפרויקט ECO רמת הדר החדשה של החברות גינדי-זיתוני בגבעת שמואל. שטחו של הפנטהאוז הממוקם בקומה 21 הוא כ- 250 מ”ר ועוד מרפסת של כ- 170 ממ”ר.  האכלוס צפוי ביוני 2021.

מהחברה נמסר כי רוכשי הפנטהאוז הם זוג משפרי דיור מגבעת שמואל.

החברה מדווחת בנוסף כי עד כה נמכרו 60% מהדירות בפרויקט. מרבית הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות 5 ו-6  חדרים, מוצר מבוקש מאוד בסביבה. מחיר דירת 6 חדרים בפרויקט החל מ- 2.9 מיליון שקל.

הדמיית פנטהוז פרוייקט אקו גבעת שמואל. יחצ

לדברי אבי זיתוני הבעלים של חברת א.זיתוני מקימת הפרויקט “מחיר העסקה מעיד על הביקושים הרבים להתגורר באזור אשר הביאו לעליית המחירים. ועדיין בהשוואה לפרויקטים המוקמים במרכז הארץ, מחיר הדיור בגבעת שמואל נותרו אטרקטיבים. אזור גבעת שמואל הפך למבוקש מאוד בשנים האחרונות והוא מאופיין הן במשפחות חילונית והן במשפחות מסורתיות. בפרויקט אותו אנו מקימים ניתן למצוא דירות גדולות בשטח של כ- 145 מ”ר של דירות בנות 6 חדרים. סוג זה של דירות מבוקש מאוד הן כדי להקים בשטח הנוסף יחידת עבוד והן כדי להתגורר בדירה מרווחת”.

פרויקט ECO הכולל 228 יחידות דיור שיתפרשו על פני 2 בניינים בני 20 קומות כשעיקר הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות  5 חדרים ו- 6 חדרים. הקרקע עליה יוקם הפרויקט מתפרשת על פני 7 דונם  ו – 200 מ”ר במשולש הדרומי בגבעת שמואל שנמצא במזרח גבעת שמואל סמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש מכבית. התכנית משתרעת על פני כ-300 דונם וכוללת כ-70 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים וכ-45 דונם המיועדים לטובת מבני ציבור, לרבות בית ספר תיכון חדש שייבנה בשכונה.

הדמיית פרויקט אקו רמת הדר החדשה בגבעת שמואל. יחצ