Site icon מקומונט גבעת שמואל

שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה: מה שצריך לדעת על העברת סחורות לאנגליה

בעלי עסקים שמעוניינים להצמיח את עסקי המסחר האלקטרוני שלהם לקהל לקוחות באנגליה, ולהתרחב מעבר לגבולות ישראל, בוחרים חברה שמספקת שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה. כדי לבצע משלוח בינלאומי נכון, יש צורך באסטרטגיה שמתאימה להעדפות בעל העסק ולמאפייני העסק.

אין צורך לדעת הכול על התחום, אבל חשוב לבחור את החברה הנכונה, להבין את האפשרויות הזמינות של שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה ולמצוא גישה שתעבוד שוב ושוב.

מכירה ללקוחות באנגליה מהווה תחום צמיחה עסקי חשוב, גם אם שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה כוללים רק כמה מוצרים בינלאומיים, וחשוב לבחור חברה שיש לה ניסיון עשיר בתחום ומוניטין מצוין, שתלווה אתכם לאורך כל התהליך.

התאמת העסק למסחר בינלאומי

קונים מקוונים החלו לצפות בשנים האחרונות למשלוחים בינלאומיים, ועסקי מסחר אלקטרוני עומדים יותר ויותר בציפייה הזו. שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה יוצרים הזדמנויות לחנויות כמו שלכם למכור לקהל גדול יותר.

נציגי חברת לוגיסטיקה, רילוקיישן ושילוח בינלאומי ממליצים לכל בעל עסק על שיטות עבודה מתאימות למאפייני העסק שלהם, ויש כמה החלטות עיקריות שחשוב לקחת בחשבון עבור אסטרטגיית שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה שתתאים לעסק שלכם.

מה שולחים לאנגליה

תחילה יש להחליט על מאפייני המוצרים או הסחורות שיישלחו לאנגליה, וההמלצה היא להתחיל בקטן. שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה מאפשרים להתחיל עסקי שילוח בינלאומי למרחק שהוא יחסית קרוב לישראל, כך שניתן להגדיר ללקוחות באנגליה ציפיות ריאליות לגבי זמני אספקה ותעריפים.

התחלה קטנה וסגורה של שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה מאפשרת לכם גם לקבל תחושה של מה שנדרש על מנת להרחיב את המשלוחים שלכם.

מעקב אחר הביקוש הנוכחי

יש לבדוק את ניתוח התנועה של החנות המקוונת ולזהות את השווקים הרלוונטיים באנגליה שכבר מבקרים בחנות המקוונת שלכם.

אתם יכולים גם לזהות את רמת העניין של שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה, לפי בקשות ישירות של לקוחות מאנגליה למכור להם. ביקורים חוזרים או תנועה גבוהה עשויים להראות עניין במוצרים או בהצעות שלכם.

שליטה מוחלטת בשפה

תקשורת חיונית בהתנהלות מול לקוחות באנגליה, ואם אתם שולטים בשפה, תוכלו להתרחב לשוק האנגלי ולמכור ללקוחות מקומיים, בתהליך מסחר אלקטרוני יעיל.

התאמת המוצרים לשוק באנגליה

יש להבין אם השוק באנגליה מתאים למוצרים ולהצעות של העסק, יותר משווקים אחרים ברחבי העולם. יתכן שיידרש כאן מחקר מסוים של שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה.

בדיקה של חדירת מסחר אלקטרוני היא צעד ראשון טוב. מומלץ להבין את הטרנדים וההעדפות של הצרכנים באנגליה, לעומת הביקוש למוצרים ולסחורות שלכם במקומות אחרים בעולם. פריט שהוא מתנה חגיגית בארצות הברית, למשל, עשוי שלא להתאים לשוק האנגלי.

החלטה מה לשלוח

יש להחליט אם שירותי שילוח בינלאומי לאנגליה יכללו את כל קו המוצרים של העסק, ובהתאם לתוצאות ההתרחבות לשוק באנגליה, ניתן לשקול להמשיך התרחבות עסקית בינלאומית למקומות אחרים בעולם.