Site icon מקומונט גבעת שמואל

שירות חדש! אימוני סטודיו סי לייב –עד הבית

בסטודיו סי משיקים בימים אלו שירות חדש: “אימוני סטודיו סי לייב – אצלך בבית”. האימון הינו בן 45 דקות, והוא מועבר ע”י אותן המדריכות של סטודיו סי במסגרת אימון אישי או קבוצתי של 3 מתאמנות. בבית או בכל מקום אחר.

רשת סטודיו סי מציעה  מוצר און ליין חדש של אימון בשידור חי ע”י מדריכות הסטודיו. ”השירות החדש מצטרף ל-2 שירותים דיגיטליים קודמים, שיזמה רשת סטודיו סי. הראשון, 2 דיסקים לאימוני כושר ייחודים לנשים, והשני – שירות ייעוץ “דיאטה דיגיטלית”, באמצעות הטלפון, הסקייפ או Facetime לנשים ולגברים, הניתן ע”י דיאטניות קליניות מקצועיות ומנוסות של הרשת”, אמרה עוה”ד נילי טבצ’ניק, דוברת סטודיו סי.

אותה השיטה, אותה המדריכה, אותן 45 דקות ואותן תוצאות, והכל – מבלי לצאת מהבית!

השירות החדש מושק תחת הכותרת: “אימוני סטודיו סי לייב – אצלך בבית”. האימון נמשך  45 דקות, ומועבר ע”י אותן המדריכות של סטודיו סי במסגרת אימון אישי או קבוצתי של 3 מתאמנות.

אימון כושר דיגיטלי בסטודיו סי צילום אילוסטרציה. צילום pixbay

הלקוחות יכולות להתאמן בבית או בכל מקום אחר, וגם אם אין להן סניף קרוב לביתן, הן תוכלנה להשיג אתנו את אותן התוצאות ולהתחטב. בשיטת הלימוד מרחוק (שיעור הווידאו קונפרנס) דרוש רק מחשב או טלפון סלולרי, המחובר לאינטרנט, כך שהלקוחה תוכל להיכנס באמצעותו לחדר הווירטואלי, בו תהיינה 2 לקוחות נוספות ומדריכת כושר, אשר תעביר בלייב שיעור זהה לזה שהיא מעבירה בסטודיו.

”המדריכה תראה במחשב שלה את המתאמנות ותיתן להן משוב ודגשים בזמן אמת כדי שהן תבצענה את התרגילים במדויק ותגענה לתוצאות המובטחות של בטן שטוחה וגזרה חטובה, בזכות שיטת האימונים הייחודית של סטודיו סי”, אמרה רו”ח סמדר אשכנזי-רייויט, מנכ”ל סטודיו סי.

עלויות:

עלות אימון קבוצתי בודד- 150 ₪. ניתן לרכוש מראש חבילה בת 4 אימונים קבוצתיים במחיר מוזל של 340 ₪. תוקף החבילה חודש ימים. עלות אימון אישי בודד- 190 ₪.

מוקד הרשמה: 03-737-8273

מנכלית סטודיו סי סמדר אשכנזי ריוויט ”שיטת אימונים ייחודית” צילום באדיבות סטודיו סי