Site icon מקומונט גבעת שמואל

“שירות משמעותי תורם לא רק למדינה ולצבא, אלא גם למתגייסים עצמם”

מדי שנה עורכת העירייה לבני הנוער מסיימי י”ב אירוע מושקע הכולל בתוכו מופע של מיטב הזמרים ושיאו טקס חלוקת תיקי מסע מדוגמים לכל מתגייס ומתגייסת לעתיד. השנה, בצל מגבלות הקורונה בוטל הכנס – אבל בעירייה לא ויתרו על חלוקת השי ואגרת מראש העיר לתלמידי כיתות י”ב לקראת גיוסם לצה”ל

כמדי שנה, עיריית גבעת שמואל מקיימת כנס מתגייסים ומעניקה שי לתלמידים ולתלמידות כיתות י”ב בעיר, העומדים לקראת גיוסם לצה”ל, לשנת שירות, למכינה או שירות לאומי.

השנה בשל מגבלות נגיף הקורונה, המשיכו במסורת זו של חלוקת השי בצרוף אגרת אישית של ראש העיר למתגייסים הטריים אולם, בוטלו הטקס וההופעה הנערכים מדי שנה בעיר – אירוע אותו פוקדים מאות שמיניסטים, רגע לפני גיוסם הגדול לצה”ל .

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “גם השנה בני הנוער היקרים שלנו ממשיכים להיות לנו מקור לגאווה בכל התחומים: בחינוך לערכים, בהישגים לימודיים יוצאי דופן, באחוזי גיוס גבוהים לצה”ל ולשירות הלאומי וברוח התנדבות מיוחדת שיש לכל אחת ואחד מהם. אני מאמין, בלב שלם, כי שירות משמעותי תורם לא רק למדינה ולצבא, אלא גם למתגייסים עצמם – השרות מגבש, מחשל ומעצב אישיות.”

“בימים אלה, מדינת ישראל והעולם כולו מתמודדים עם משבר נגיף הקורונה, שהשפעותיו והשלכותיו עלינו עדיין לא ידועות. כהורה וכראש עיר, אבקש לאחל לכולם גיוס נעים, שירות בטוח ומשמעותי ככל האפשר ולמען בריאותם, אבקש להמשיך להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ועל היגיינה אישית גם במסגרת הצבאית – יחד ננצח!”.